Compania de bricolaj Dedeman, din Bacău, deschide vineri, 15 august, al 38-lea magazin al reţelei la Deva, în judeţul Hunedoara. Investiţia, de circa 11 milioane de euro, ocupă o suprafaţă de 11.000 mp, din care 1.900 mp sunt destinaţi unei sere cu climă controlată, iar magazinul dispune de o parcare proprie cu 221 de locuri. “La Deva, în cel mai nou magazin Dedeman – spune preşedintele companiei, Dragoş Pavăl -, am creat un spaţiu în care am pus un accent deosebit pe interacţiunea cu clienţii, cu scopul de a le oferi produse care să-i ajute să-şi îmbunătăţească gradul de confort, viaţa de zi cu zi, să găsească rezolvare la orice problemă de întreţinere a locuinţei, de îngrijire a grădinii. Tot acolo, cei care îşi construiesc o casă de la zero, precum şi dezvoltatorii de proiecte imobiliare pot găsi soluţii de optimizare a costurilor pentru proiectele lor. Nu vom înceta niciodată să ne îmbunătăţim gama de produse, urmărind tendinţele din întreaga lume pentru a fi mereu primii care le prezintă clienţilor.”
Magazinul din Deva va fi al doilea deschis anul acesta de Dedeman, după unitatea inaugurată în primăvară în Sibiu, dar în următoarele săptămâni compania va ajunge la 40 de unităţi prin finalizarea unor noi magazine în Bucureşti şi în Târgu-Jiu. În prima parte a acestui an, Dedeman a inaugurat un magazin în Sibiu, în urma unei investiţii de 13 milioane de euro, şi a finalizat extinderea magazinului din Brăila, costul acestui proiect fiind de circa 2,5 milioane de euro. Compania are în plan deschiderea a încă 13 magazine în România. O altă investiţie recentă a fost achiziţia unui teren de circa patru hectare în Timişoara, pentru deschiderea celui de-al doilea magazin din oraş. Dedeman mai dispune şi de două centre logistice, de parc auto propriu şi are peste 6.900 de angajaţi. Reţeaua de magazine are circa 390.000 mp suprafaţă de vânzare (între 6.000 şi 18.000 mp suprafaţa unui magazin).
Odată cu acest nou magazin, Dedeman donează comunităţii şi un teren de tenis, amplasat în zona Rezervaţiei Naturale Pădurea Bejan. Astfel, compania îşi respectă angajamentul luat la semnarea parteneriatului cu jucătoarea de tenis Simona Halep, de a construi câte un teren de tenis pentru fiecare nou magazin deschis. Investiţia în acest teren de tenis a fost în valoare de 30.000 de euro.
Compania a avut vânzări de 606 milioane de euro anul trecut şi este liderul pieţei de bricolaj din România. Numai pentru acest an are bugetate investiţii de 65 de milioane de euro.
Cei mai seriosi oameni de afaceri curate din Romania. Ei ar trebui sa conduca tara. Ii iubesc!