Clienții Delgaz Grid din Moldova pot semnala direct pe site-ul companiei deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică, urmând câțiva pași simpli, fără să mai fie necesară interacțiunea cu personalul operatorului de distribuție.
Astfel, primul pas este accesarea site-ului delgaz.ro, secțiunea „Anunță deranjament”, unde clientul va introduce codul punctului de măsură (cod POD) ce se găsește pe factura primită de la furnizorul de energie electrică și are forma EMOxxxxxxx.
Imediat după înregistrarea sesizării, sistemul informatic verifică dacă la adresa respectivă există evenimente deschise și, în cazul în care sunt deja unele înregistrate, clienții primesc informații suplimentare referitoare la data și ora remedierii acestora. Foarte important, ei vor avea acces la statusul solicitării și vor putea urmări traseul acesteia de la înregistrare până la remedierea deranjamentului.
Orice deranjament înregistrat pe site-ul companiei primește un număr unic de identificare, fără să mai fie necesare alte interacțiuni ale clientului cu personalul nostru, urmând ca sesizarea să fie verificată de electricienii Delgaz Grid.
Delgaz Grid deservește peste 1,5 milioane de clienți de energie electrică și gaze naturale, prin intermediul a peste 83.000 de kilometri de rețele. Acest fapt face imposibilă asigurarea unei monitorizări permanente a fiecărei porțiuni din rețea și orice sesizare venită de la clienți este utilă și este verificată cât mai repede posibil.
se arată în comunicatul companiei
Facilitatea oferită de site-ul companiei completează Call Center-ul de Urgență al Delgaz Grid, ce poate fi apelat non-stop la 0800 800 929.
Turca vasile a zis
Nu merge contorul
Marius a zis
Locuiesc in loc. Unghi din piatra neamț. Sunt acasă din Mai iar aici se ia lumina o dată la câteva zile. E posibil așa ceva?? Că în 2023 NU SUNTEȚI IN STARE SA FURNIZAȚI CEEA CE PENTRU CARE LUAȚI O CĂRUȚĂ DE BANI ?