Sucursala de Transport Bacau, cod fiscal 13427560, cu sediul in Bacau, strada Oituz nr. 41, telefon 0234-207120, fax 0234-517456, pentru completarea necesarului de personal in derularea activitatiilor financiar-contabile la nivelul sucursalei si desfasurarea activitatilor economice cu respectarea statului cadru, organizeaza concurs intern/extern pentru ocuparea a doua posturi de ECONOMIST PRINCIPAL la SERVICIU BUGET FINANTE CONTABILITATE
Concursul va avea loc în data de 10.01.2018 ora 09:00 (proba teoretica, lucrare scrisa) si ora 12:00 (interviul de selectie) la sediul sucursalei din strada Oituz nr.41, Bacau
Metoda de recrutare si selectie a candidatilor: pe baza analizei documentelor solicitate la dosar si prin nota generala a concursului (pondere 60% lucrare scrisa si 40% interviu)
PRINCIPALELE RESPONSABILITATI:
Pentru primul post :
-
- Tine evidenta contului 401 “Furnizori de productie”, urmarind determinarea corecta a componentei soldului la sfarsitul lunii;
- Introduce in baza de date a furnizorilor platile prin compensare directa de la TRANSELECTRICA Executiv ;
- Intocmeste Jurnalul de cumparari pentru TVA, intocmeste centralizatoarele, decontul de TVA corespunzator si declaratia 394;
- Intocmeste situatia zilnica privind plata furnizorilor;
- Introduce in sistemul MIS facturile de furnizori de productie, cash-ul pentru SMART SA, garantiile de buna executie de productie taxele si impozitele locale pe fiecare comuna/ oras din judetele Bacau, Iasi, Neamt, Vrancea, Suceava, Botosani;
Pentru al doilea post:
-
- Verifica si introduce in sistemul MIS facturile si bonurile fiscale prezentate la plata de salariatii care deconteaza transportul la si de la locul de munca,
- Tine evidenta si raspunde de componenta soldurilor la urmatoarele conturi din balanta contabila:411 Clienti si conturi asimilate, 4282.01 Alte creante in legatura cu personalul, 461 Debitori diversi si 5121 Conturi si banci in lei
- Tine evidenta analitica a contului 4111 “Clienti“ urmarind determinarea corecta a soldului la sfarsitul lunii pe conturile corespunzatoare;
- Urmareste concordanta intre balantele analitice si balantele sintetice ale conturilor de care raspunde, efectuand punctaje lunare;
- Efectueaza punctaje cu clientii , transmite extrase de cont cu confirmare de primire si verificare de sold cel putin o data pe an sau ori de cate ori este necesar,
Pentru ambele posturi:
-
- Raspund de indeplinirea corecta a tuturor documentelor ce reglementeaza probleme legate de atributiile postului cu respectarea termenelor de transmitere;
- Raspund de legalitatea documentelor intocmite si de pastrarea acestora.
CERINTE :
-
- absolvent al unei institutii de invatamant superior economic cu diplomă de licenţă si master sau diplomă de economist ;
- experienta de minim 5 ani in activitatile economice si/sau activitati financiar-contabile;
- cunostinte foarte bune de utilizare PC si operare in sisteme specializate Oracle pentru exploatarea aplicatiei MIS (Sistem de Management al Informatiilor ) ;
- cunoasterea legislatiei specifice domeniului financiar-contabil ;
- specializarile in domeniul economic constituie un avantaj pentru candidati;
- cunoasterea cel putin a unei limbi de circulatie internationala, de preferinta limba engleza;
- stare de sanatate foarte buna, sa corespunda conditiilor impuse de normele metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006;
- capacitate de adaptare: la sarcini repetitive, la reguli si instructiuni, flexibilitate, operativitate in rezolvarea sarcinilor;
- abilitati de comunicare: capacitate de relationare, spirit deschis spre colaborare si lucru in echipa;
- alte abilitati: atitudine corecta si principiala in relatiile de serviciu si/sau pentru preluarea unor sarcini suplimentare incidente postului, disponibilitate de a lucra ore suplimentare, capacitate de a lucra sub presiune psihologica, rezistenta la stres, rezistenta la efort intelectual prelungit.
INFORMAȚII GENERALE:
Dacă acest post vă interesează și considerați că îndepliniți toate cerintele menționate mai sus, pentru a aplica, vă rugam să depuneti la Serviciul Resurse Umane al Sucursalei de Transport Bacau, până la data de 08.01.2018, urmatoarele documente necesare inscrierii la concurs:.-
-
- curriculum vitae care sã prezinte concret evolutia carierei profesionale a candidatului, experienta minima, precum si datele personale;
- copii dupã actele ce atestã studiile pentru ocuparea postului (original + copie xerox) si eventuale specializari in domeniu;
- copie dupã Cartea de muncã completata cu raport REVISAL;
- copie dupã cartea de identitate ;
- adeverinta medicala (medic familie), din care sã rezulte dacã candidatul este apt din punct de vedere al sãnãtãtii pentru postul scos la concurs (cu mentiunea zilelor de incapacitate temporara de munca pe ultimele 12 luni).
Relatii suplimentare se pot obtine la: telefon 0234207/130/180/144 Serviciul Resurse Umane.
Ne rezervam dreptul de a selecționa si de a contacta numai candidatii care indeplinesc cerintele solicitate. Dupa validarea documentelor depuse, se va pune la dispozitie tematica si bibliografia in vederea aplicării metodelor de selecție. -
Lasă un răspuns