Ciclul de acțiuni dedicate de societatea Pambac, din Bacău, Lunii Dragostei – așa cum a fost supranumită luna februarie, pentru că în calendarul ei sun marcate două evenimente de acest gen, Valantine’s Day și Sărbătoarea de dragobete – a culminat chiar în cele două zile, 14 și 24 februarie, cu acțiuni spcifice. Toate acestea au fost menite să susțină promovarea noului brand al Pambac, care este Pambac Caffe, sub care funcționează, în prezent, patru magazine din rețeaua întreprinderii băcăuane.
Astfel, pentru Sărbătoarea de Dragobete, din 24 februarie, a fost finalizată a doua sesiune a concursului „Februarie este luna iubirii la PambacCaffe” și, evident, au fost desemnați câștigătorii, dintre clienții acestei rețele de magazine. Ei sunt Florin Florea (la magazinul PambacCaffe Autograra), Marius Ionuț Bilboc (la Pambac Caffe Banca Națională), Dan Scriban (la PambacCaffe Spicul) și Claudia vasilica Marian (la Pambac Caffe Războieni). Premiile au fost câte un tort în formă de inimă, cu declarația de dragoste a câștigătorului, plus un aranjamanet floral, și un premiu pentru declarația cu cele mai multe like-uri pe Facebook-ul Pambac.
De altfel, în aceste magazine toată luna februarie este încă plină de surprize și oferte speciale. Astfel, cine solicită o „INIM|” de la casa de marcat, din oricare PambacCaffe, o poate prinde în plasa de inimi de pe perete. „Pe aceste inimioare, – spunea directorul de marketing al Pambac, Tatiana Șoldeanu – clienții magazinului pot să scrie propriile lor mesaje de dragoste pentru cei dragi. În felul acesta ei dau un like iubirii și Sărbătorii iubirii, de la PambacCaffe.”
Partenerii organizatorilor sunt Agenția EBC Event și Florăria Unique Design.
Lasă un răspuns