Referitor la articolul cu titlul „Alo, informațiile?” publicat de cotidianul dumneavoastră pe data de 7 februarie 2003, facem următoarele precizări:
930 și 931 sînt două servicii diferite și nu unul, așa cum reiese din articolul semnat de colaboratorul dumneavoastră Dan Popa.
1) 930 – Informații Generale Romtelecom este un serviciu special acordat Gratuit abonaților noștri, în vederea oferirii de informații cu caracter general exclusiv despre activitatea Romtelecom.
Apelînd acest serviciu, solicitantul poate obține informații privind:
– documentele solicitate pentru diferite lucrări de telecomunicații;
– tarife;
– componența facturii telefonice;
– stadiul de tratare a solicitărilor și reclamațiilor clienților;
– serviciile suplimentare oferite de Centralele Digitale;
Tot la Informații Generale 930 se pot înregistra cereri pentru instalări de linii telefonice și activări de noi sericii.
Acest serviciu a fost implementat pentru a veni în sprijinul abonaților, evitîndu-se, astfel, deplasarea pînă la ghișeele instituției precum și pentru o mai mare operativitate în rezolvarea solicitărilor.
2) 931 – Informații abonați telefonici este un serviciu taxabil – conform acordului Ministerului Comunicațiilor și Tehnologiei Informației nr. 4816/14.12.2001 și avizul Oficiului Concurenței nr. 4923/22.01.2002
Tarifarea apelurilor către serviciul 931 este susținută de faptul că Romtelecom, conform Licenței de Operare, a distribuit abonaților săi cărți de telefon gratuite. Vă rugăm pe această cale ca informațiile ce fac referire la Romtelecom să fie verificate înainte de a fi publicate. Noi vă stăm la dispoziție pentru detalii privind activitatea Companiei. (Purtător de cuvînt Romtelecom Bacău, Mihaela DRUICĂ)
Lasă un răspuns