De curând, s-a anunțat că facturile pentru gaz și electricitate pentru consumul din luna septembrie vor fi emise cu întârziere, din cauza că furnizorii trebuie să-și adapteze softurile după modificările la ordonanța privind plafonarea și compensarea în energie.
În acest context, compania E.On anunță că în ceea ce privește facturile emise de ei nu vor exista întârzieri:
„E.ON Energie România aduce la cunoștința clienților săi că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119. Astfel, au fost deja implementate noile prevederi valabile începând cu 1 septembrie pentru energie electrică, cele pentru gaze naturale rămânând nemodificate.
Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie au fost emise facturile plafonate către toți clienții casnici eligibili. Procesul va continua pe parcursul lunii octombrie, astfel încât toții clienții companiei vor primi facturile la timp, evitându-se astfel situațiile în care aceștia primesc mai multe facturi într-o singură lună.
Compania a făcut eforturile necesare astfel încât toate modificările impuse de legislația valabilă la 1 septembrie să fie implementate rapid, iar clienții noștri să poată beneficia de schema de suport de la stat.”
Compania le recomandă clienților săi să opteze pentru pentru autocitire și să transmită indexul în perioada menționată pe factură. Astfel, clienții se asigură că odată cu înregistrarea citirii de la distribuitor nu vor avea valori mari ale facturilor de regularizare. De asemenea, E.On încurajează clienții să adopte măsuri de eficiență energetică, ceea ce înseamnă o atitudine responsabilă și economii la bugetul propriu, fără a diminua confortul.
Goguelctricuanul a zis
Nu am nici un dubiu ca uita să emită facturile,uita doar să rezilieze contractele transferate la alt furnizor și emit in continuare facturi pe motiv ca “nu au fost notificați de schimbare furnizor”…lucru care se face automat la trecerea de la un furnizor la altul!
Contactează EON dacă ai cum…plângeri la ANPC și ANRE nu poți face dacă nu ai răspuns de la EON,răspuns nu ai pt ca nu ai cum sa-i contactezi,și așa ajungi sa plătești doua facturi cu furnizori diferiți pe același punct de consum!
O golănie marca EON,statul se face ca nu vede și noi rămânem de proști,superb!