Luni dimineata, procesul de incasare a facturilor la energie electrica a fost intrerupt din cauza unor disfunctionalitati la nivelul retelei de calculatoare. Pret de citeva minute, casierii nu au mai putut opera nici o incasare, recomandindu-le clientilor sa revina putin mai tirziu pentru a-si putea plati consumul de energie. „La casieria 9 Mai din municipiul Bacau s-au constatat disfunctionalitati la sistemul informatic de incasare a facturilor. Specialistii IT au identificat si solutionat problemele tehnice aparute, dupa care procesul de incasare a decurs fara probleme”, se arata intr-un comunicat emis de E.ON. Cu aceasta ocazie, reprezentantii companiei le reamintesc bacauanilor ca au la dispozitie mijloace alternative de plata a facturilor de energie electrica prin intermediul multiplelor solutii de plata oferite de BRD, ING Bank, Posta Romana, CEC si CreditCoop. Pentru efectuarea platii facturilor de energie electrica printr-unul din canalele mentionate anterior, clientilor E.ON Moldova Furnizare nu li se percepe vreun comision. (Ramona IONESCU)
Lasă un răspuns