Plata facturilor online este, în prezent, uşoară, sigură şi poate fi o opţiune pentru orice client al unui furnizor care acceptă o astfel de metodă. Un furnizor din această categorie este E.ON Energie România. Clienţii pot opta, astfel, să folosească serviciul E.ON MyLine şi să plătească facturile la energia electrică sau la gazul natural. În plus, contul E.ON Myline oferă posibilitatea adăugării mai multor locuri de consum diferite, permite transmiterea online a indexului contorului de gaze naturale (nu şi pe cel al contorului de energie electrică) și multe altele.
Factura electronică E.ON este un serviciu gratuit, care constă în posibilitatea de vizualizare şi descărcare a facturii în format PDF, prin accesarea pe bază de parolă unică a contului creat pe portalul E.ON Myline.
Activarea serviciului de factură electronică presupune, totodată, renunţarea la primirea facturii în format tipărit şi transmiterea acesteia prin serviciile poştale. De la data acceptării Termenilor şi condiţiilor pentru activarea serviciului de factură electronică, facturile nu vor mai fi comunicate în formă tipărită prin poştă, în schimb toate notificările dintre părţi se vor expedia, în continuare, prin serviciile poştale. Vizualizarea facturii se realizează prin accesarea contului E.ON Myline, folosind link-ul http://www.myline-eon.ro şi parcurgerea paşilor necesari pentru înregistrarea opţiunii pentru factura electronică.
Ca urmare a exprimării opţiunii pentru factura electronică, la data emiterii facturii de gaze naturale şi/sau energie electrică de către E.ON Energie România, clientul va primi un e-mail de notificare prin care se anunţă emiterea unei noi facturi, pe adresa de e-mail înregistrată la activarea contului de client E.ON Myline. Serviciul de factură electronică se activează în termen de 24 de ore de la completarea paşilor existenţi, prima factură în format electronic putând fi vizualizată în momentul emiterii ei, conform frecvenţei normale de facturare. Facturile emise în format electronic se pot folosi în contabilitate, având valoare fiscală. Pe portalul E.ON Myline se pot vizualiza / descărca ultimele 6 facturi emise, începând cu data activării opţiunii de factură electronică. Renunţarea la serviciul de factură electronică se realizează în maxim 30 de zile de la accesarea opţiunii de dezactivare.
Prin activarea serviciului de factură electronică, orice client are următoarele obligaţii
Comunicarea unei adrese de e-mail valide şi corecte. Furnizorul nu poate fi considerat răspunzător pentru netransmiterea notificării de emitere a facturii, în cazul în care clientul nu comunică o adresă de e-mail validă şi corectă;
Garantarea corectitudinii şi veridicităţii datelor transmise furnizorului, precum şi folosirea acestora în mod onest. Pentru protejarea propriilor interese, se recomandă să nu se comunice unui terţ informaţiile primite. Nu poate fi antrenată răspunderea furnizorului pentru utilizarea defectuoasă a serviciului în cazul în care clientul furnizează unei alte persoane informaţiile primate;
Verificarea cu regularitate a adresei de e-mail înregistrată pentru primirea notificării de emitere factură;
Existenţa sau instalarea softului necesar pentru vizualizarea /descărcarea facturii în format PDF;
Plata facturii ată până la data scadenţei facturii. Factura se consideră primită de client la transmiterea e-mail-ului de notificare emitere factură indiferent de verificarea e-mail-ului sau a contului E.ON Myline.
Clientul are, însă, şi beneficii:
găseşte toată informaţia de care are nevoie despre factura de gaze naturale sau energie electrică;
poate adăuga mai multe locuri de consum, deci poate gestiona mai multe facturi într-un singur loc;
poate activa factura electronică.
Contul E.ON Myline se creează foarte simplu. Este nevoie de:
1. o adresă de e-mail validă;
2. o factură de consum E.ON.
În plus, clientul îşi poate face cont de persoană juridică, persoană fizică sau asociaţie de proprietari.
Lasă un răspuns