Primul transport agabaritic a ajuns, astăzi, pe șantierul din Parcul Cancicov, unde se lucrează la pasajul suprateran.
Este vorba despre o piesă de 20 de metri, care face parte din pasarela ce traversează Calea Mărășești – DN2. „Vor mai urma încă 9 transporturi”, anunță municipalitatea.
Pasarela pietonală și velo va avea o lungime totală de 227 de metri. Coborârea de pe pasajul suprateran din Parcul Cancicov în zona scărilor Cascada se va realiza printr-un picior de susținere prevăzut cu lifturi interioare și o rampă exterioară. Lucrările la pasarelă au început la finalul lunii septembrie, în acest an.
Vezi VIDEO AICI.
veteranul a zis
Bani sparti pe o prostie cat China de mare
Dana a zis
Bacaul va arata intradevar a oras civilizat, sunt curios cat o sa tina toate aceste imbunatatiri… dincolo de salbaticia spargatorilor de seminte, mai e si o Politie Locala care doarme prin masini. Bacaul e comuna si pentru ca e plin de taranusi.
veteranul a zis
pasarela aceasta este total inutila si nu aduce nicio valoare acestui oras. E un kitsch arhitectural(daca stii ce inseamna asta), total inutila, o uratenie care satisface doar snobii si aiuritii. Peste tot in lumea asta se renunta la aceste structuri supraterane care uratesc peisajul si mai au si prostul obicei de a rugini la greu. Sunt foarte curios cum vor arata celebrele piste de biciclete dupa o iarna bogata in precipitatii sau cum va arata aceasta pasarela dupa ani de zile, tinand cont ca la noi de mentenanta este deficitara. Nu mai zic de faptul ca nu are o adresabilitate care sa justifice o asemenea cheltuiala.
Cetatean a zis
Nu pot sa pricep la ce le trebuie bacauanilor asa ceva. Orasul se depopuleaza tot mai mult.. Cine va trece pe acea pasarela?Aurolacii,cainii vagabonzi? Pe ce lume traim?
Rahmil a zis
Bani aruncați aiurea pentru viziunea bolnav-fantezistă a primarului si consilierilor locali ,ați distrus intrarea in parc . Bacăul a devenit un oras urât plin de gropi și mizerie, cu trafic strangulat în căile de acces rutier din zonele importante ale municipiului. Datorita pistelor de biciclete se circula în orele de varf încet și f. prost până la blocarea traficului. Se puteau gasi alte trasee pentru pistele de biciclete prin parc sau strazile secundare ale orașului.