Pasionații de infrastructură au postat vineri imagini cu utilaje aduse de UMB pe secțiunea lipsă din Autostrada Lugoj – Deva (A1). Potrivit lor, o parte dintre acestea urmează să fie utilizate chiar la săparea tunelurilor.
„Au fost aduse în șantier utilajele de săpat tunelurile, iar pe drum din Germania sunt câteva camioane speciale de scos materialul din tuneluri”, scrie Rocklee, autorul imaginilor postate vineri pe forumul PeUndeMerg.ro al Asociaței Pro Infrastructură (API).
Pe 1 martie, Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara anunța că reprezentanții asocierii de firme care va executa secțiunea lipsă din autostrada A1 Lugoj – Deva, lotul 2, au început amenajarea accesului în șantierul din zona unde vor fi construite tunelurile, conform Economica.net.
Acest lot va include 2,13 kilometri de tunel forat cu două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 m. Pe 14 octombrie 2022, a fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii – lipsă (9,13 km) din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o. a fost declarată câștigătoare, cu o ofertă financiară de 1,83 de miliarde de lei fără TVA.
Vili a zis
Umbrărescu va rămâne în istorie a scos țara din mizerie.
Box a zis
Respect
Dorinel Banu a zis
Poate fi ales presedinte la cite a facut