În perioada stării de urgență, Ministerul Sănătății a deblocat angajările în sistemul sanitar pentru a face față numărului de cazuri de îmbolnăviri. Printre beneficiarii acestei măsuri a fost și Serviciul Județean de Ambulanță Bacău, care a angajat în primăvară asistenți și șoferi pe ambulanță, în două rânduri.
Acum, pentru 16 dintre cei 34 angajați anul acesta, contractele au expirat, iar solicitările în creștere sunt acum gestionate de un personal mai redus.
„Acești colegi pe care i-am angajat aveau contracte până pe 5 octombrie, au fost pe perioadă determinată de 6 luni. Este vorba despre asistenți, șoferi, un operator în dispecerat și un farmacist. Totodată, noi am angajat și pe posturile vacante din organigramă, tot fără concurs, dar acele contracte vor fi reînnnoite. Pentru primii, se așteaptă aprobarea unui proiect aflat în dezbatere momentan, de prelungire a contractelor lor de la 6 luni la 12”, a declarat managerul serviciului, dr.Aura Crețu.
O parte dintre foștii angajați au acceptat să vină în continuare la serviciu pe baza unui contract de voluntariat, în speranța că vor putea să își reia activitatea plătită. „Ajutorul lor este important în condițiile actuale, de creștere a numărului de îmbolnăviri. Este nevoie de dezinfecția mașinilor, alte activități administrative importante pentru bunul mers al fiecărei zile. Vă dați seama că fiecare mână de ajutor contează”, a mai spus dr.Crețu.
În acest moment, organigrama SAJ Bacău are 298 de posturi, din care 32 sunt personal TESA. Angajații lucrează în 34 de echipaje.
Cetățean a zis
Cu 3130 de cazuri lucrurile sunt clare, suntem un popor fără speranța că lucrurile o sa se îndrepte… Băgați stare de urgență sa nu se mai plimbe lumea aiurea, scoate armata care doarme pe străzi
Nesar a zis
Esti dement, despre ce armată vorbești? În mod sigur faci parte din generația de aur!
Gigi a zis
Nu i problema…acum trebuie sa primeasca alta spaga pentru a se efectua alte angajari pe 6 luni…creste burtica la domnii directorii si au si ei cum sa dea mai sus pe la primarie