Aceasta este o campanie de prevenire a violenței derulată de Poliția Română.
Sub titlul : “Infractorii te pot cunoaște mai bine”, Poliția Română derulează la nivel național, până în luna septembrie 2014, o campanie ce are drept scop prevenirea infracțiunilor contra patrimoniului și a infracțiunilor comise cu violență, respectiv a furturilor din locuințe, de/din autoturisme și a tâlhăriilor. Partener al Poliției Române în realizarea acestei campanii este Societatea Groupama Asigurări S.A. Cele două instituții au derulat până acum, în cadrul parteneriatului inițiat în 2011, trei campanii de prevenire a infracțiunilor de furt: « Fii precaut! Hoții nu dorm.” (2011), “Nu-ți lăsa mașina la îndemâna hoților!” (2012) și „Nu-ți scăpa casa din ochi!” (2013), care în județul Bacău au avut un impact deosebit asupra populației județului. Prezenta campanie se înscrie în prioritățile Poliției în domeniul prevenirii în anul 2014, două dintre acestea fiind „Prevenirea infracțiunilor de furt” și „Prevenirea infracțiunilor comise cu violență”. Campania se va axa pe trei module: siguranța personală – “Cum să ții tâlharii la distanță?”; furturi din locuințe – “Casa ta, locul cel mai drag. Protejează-l!”; furturi de/din auto – “Cum să ai grijă de mașina ta?”. « Activitățile circumscrise acestei inițiative vizează transmiterea de recomandări cu caracter preventiv prin distribuirea unor materiale informativ-preventive, precum și stabilirea unor întâlniri ale polițiștilor de prevenire cu beneficiarii acestei campanii, atât în mediul urban, cât și în mediul rural, – spune inspector principal Narcisa Butnaru, purtător de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Bacău. Astfel, pentru promovarea mesajelor campaniei, în județul Bacău vor fi distribuite 5.000 de flyere cu recomandări preventive și 150 de afișe, ce vor fi expuse la avizierele blocurilor, la sediile unităților de poliție, la intrările în centrele comerciale și în alte locuri publice ».Pe tot parcursul campaniei, promovarea mesajelor preventive se va realiza și prin intermediul unui site creat special – www.prevenire.groupama.ro, printr-un clip video ce va fi distribuit prin rețeaua internet, un spot video realizat de o trupă umoristică, iar 18 imagini reprezentative vor fi distribuite prin rețelele de socializare. (Florin CR|CIUN)
Lasă un răspuns