Inregistrarea la Registrul Comertului se face, de vineri, 20 ianuarie, cu anumite modificari in procedura. Din luna februarie, aceasta activitate se desfasoara pe un nou sistem informatic (e-guvernare). Astfel, inregistrarea in Registrul Comertului se va face, pentru o perioada, doar prin corespondenta, pentru ca vechiul serviciu este suspendat. Din 6 februarie, inregistrarea in registru se va desfasura pe noul sistem informatic integrat realizat in proiectul „Servicii online (de eguvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat”, finantat din fonduri structurale, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara III Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru Sectoarele Privat si Public, Domeniul Major de Interventie 2 Dezvoltarea si Cresterea Eficientei Serviciilor Publice Electronice, Operatiunea 1 Sustinerea Implementarii de Solutii de e-Guvernare si Asigurarea Conexiunii la Broadband, acolo unde este necesar.
Astfel, in perioada 20 – 25 ianuarie primirea si inregistrarea cererilor de inregistrare in registru se desfasoara normal. Dar, pentru cererile de inregistrare depuse in acest interval se acorda un singur termen de aminare, de cel mult doua zile. La fel se va intimpla si pentru cererile depuse anterior datei de 20 ianuarie si care au un prim termen de solutionare dupa aceasta data. Ziua de 26 ianuarie este, totodata, ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare aminate, depuse la registru pina pe 25 ianuarie. (Petru DONE)
Lasă un răspuns