Liber la opinie – iată ce și-a propus rubrica de față încă de la prima sa apariție, principiu pe care-l respectăm în continuare. Problemele comunității văzute din perspectiva personală, cît țși cele ale fiecăruia dintre noi își găsesc spațiul cuvenit în cuprinsul acestei rubrici. Luăm atitudine pentru a îndrepta, nu pentru a demola, chiar dacă unii dintre cei luați în vizor se vor considera lezați în ce privește imaginea publică. Scrisoarea pe care v-o prezentăm în continuare reprezintă un caz. Ea ne-a fost adusă de către o băcăuancă nemulțumită de serviciile unei firme și surprinsă de ușurința și indiferența cu care sînt tratați clienții, care plătesc comisioane consistente pentru servicii neprestate. Iată ce și despre cine a ținut să ne scrie doamna Laura Iosub:
„În ziua de 26 noiembrie a.c. am telefonat la Agenția Atlassib din Bacău, pentru a mă informa cum pot expedia un plic cu documente în Italia, la Bologna, cît mai rapid. Mi s-a răspuns: «Dacă ajungeți pînă la ora 17.30 la noi, plicul dumneavoastră pleacă diseară, la ora 23.30, și va ajunge joi, la ora 10.00, la destinație». În jurul orei 15.00, am depus plicul și contravaloarea transportului, de cinci euro, adică 176.000 lei, la sediul agenției, unde din nou am fost asigurată că plicul meu va ajunge joi, 28 noiembrie, în jurul orei 10.00, la destinație, unde soțul meu trebuia să fie prezent și unde chiar s-a prezentat cu cîteva ore mai devreme, pentru a nu pierde mașina care, inițial, ar fi avut capătul de linie la Torino.
La ora 9.30 a sosit la Bologna o mașină al cărei șofer nu știa nimic despre plic sau despre altceva și i-a comunicat soțului că în urmă mai sînt trei, patru mașini care așteptau la vamă, așa că s-ar putea ca plicul să se afle la ele. Mașinile nu au ajuns nici pînă la orele 18.00. Am mers din nou la agenția din Bacău, unde deja mai sunasem în cursul zilei și primisem răspunsuri precum: să mai aștepte, se întîrzie din cauza vămilor. Nici pînă seara tîrziu, mașinile Atlassib nu și-au făcut apariția. Am sunat din nou în Italia, după cum am fost îndrumată de funcționarii agenției băcăuane, și de la Torino mi s-a răspuns că Bologna nu este pe traseul lor, îndrumîndu-mă la Roma. Am format nenumărate numere pentru a vorbi la Florența, de unde mi s-a spus că programul s-a încheiat și să revin a doua zi. Acest carusel a continuat în zilele următoare, cu telefoane în Italia, la agenția din Bacău și la cea din București, fără a rezolva nimic nici pînă la această dată. De peste tot am fost îndrumată către altă direcție, pierzînd timp și bani pe telefoane. Cred că am făcut turul Italiei, pe celular. Într-un tîrziu mi s-a răspuns de către o funcționară din Padova: plicul dumneavoastră e de mult la noi, dar mașinile trec prin Padova la ora 6.00 dimineață, iar noi deschidem agenția la ora 8.00. Cum v-am putea dirija plicul la destinație? În aceste condiții, corespondența mea nu are nici o șansă de a mai ajunge la Bologna. Sînt serios afectată de neseriozitatea personalului agenției, a cărui seriozitate de lucru este exclusă. Nu cunosc finalul acestui periplu, dar este clar că interesele mele și ale soțului meu sînt grav afectate, în condițiile în care a trebuit să plătesc taxa de curierat și zecile de telefoane în Italia și în țară”. Laura Iosub, Aleea Parcului, Bacău. (Rubrică realizată de Florin Dunăreanu)
Lasă un răspuns