Compania de Drumuri a amânat de 15 ori termenul pentru depunerea ofertelor la o licitaţie lansată anul trecut. „Recordul” a fost atins în cazul procedurii pentru studiul de fezabilitate şi proiectarea tronsonului Buzău – Focşani din viitorul drum de mare viteză care va lega Muntenia de Moldova, se arată într-o analiză economica.net.
Fostul guvern tehnocrat a lansat pe 24 noiembrie anul trecut patru licitaţii pentru elaborare studiu de fezabilitate şi proiect tehnic pentru cele patru tronsoane ale drumului de mare viteză Ploieşti – Buzău – Focşani – Bacău – Paşcani.
Unul dintre scopurile acestor studii este de a stabili dacă cele patru tronsoane vor fi construite ca drum expres sau autostradă. Din cauza contestaţiilor pe bandă rulantă, termenul de depunere a ofertelor a fost amânat de mai multe ori, iar una dintre proceduri a fost chiar suspendată.
Astfel, noul termen de depunere a ofertelor pentru tronsonul Ploieşti – Buzău este 6 iulie (al 15-lea termen), pentru Buzău – Focşani este 13 iulie (al 16-lea termen) şi pentru Focşani – Bacău este 12 iulie (al 15 – lea termen), potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), centralizate de forumul de infrastructură PeUndeMerg.ro.
Pentru Bacău – Paşcani, licitaţia a fost suspendată din 26 mai, după ce se ajunsese la al 12-lea termen pentru depunerea ofertelor.
Proiectul şoselei noi de 327 kilometri dintre Ploieşti şi Paşcani apare în Master Plan ca DX5 Siret Expres şi are ca perioadă de implementare 2016 – 2020, la un cost estimat de 1,35 miliarde de euro. (economica.net)
Allex a zis
Multumim din suflet CNAIR-ului si Ministerulului Transporturilor pentru maxima seriozitate si profesionalism cu care au pregatit caietele de sarcini pentru licitatii.
TUCU a zis
Bine, ca ne laudam ca avem ministri in guvern! ” Niste momaii”, simple marionete. Dar unde sunt parlamentarii Bacaului ?! In unanimitate, cu totii!
stan a zis
Studii de fezabilitate se vor face si reface se vor plati cu bani grei, licitatii poate se vor face dar sosea niciodata. Avem si il traim pe pielea noastra exemplul cu soseaua de centura.
1233 a zis
Nu intră cine trebe la licitație? Sau amânăm până când cine trebe să intre, să facă rost de sculele necesare?
Gogosi a zis
In 30-40 de ani poate va fi început acest proiect …?? Si finalizat după alți 10-20 de ani…??? Exact ca si cu șoseaua de ocolire a Bacăului ….??? Hoți fura si alegătorii plătesc cu nervii si rabdare.. așteptând promisiunile făcute de guvernanți si parlamentari…!!! RUSiNE PSD….??? Cât mai mințiți poporul…..???
Nelu a zis
Studiile de fezabilitate au un sigur scop, sifonarea banilor cetatenilor catre mafia din partide. Crede cineva ca s-a schimbat ceva sau chiar s-au facut studiul de fezabilitate in mod real? Atunci de ce a trecut centura prin casele oamenilor? Sau de ce se plangeau turcii ca proiectul e facut pe genunchi iar in realitate e altceva pe teren? Uitati-va ce cocioaba de guvern avem, astia nu sunt in stare sa conduca o roaba dar vor sa conduca o tara, au ajuns la ministere toata pleava politica, incompetenta si lenesa dar platita pe bani multi, in privat nu ar fi ajuns mai sus de portari sau tractoristi.
Miron E. a zis
Toate tergiversarile astea sunt o sursa imensa de bani pentru politicienii nostri hotomani. Soseaua de centura au invartit-o pana au pierdut-o.
Sergiu a zis
Studiile de fezabilitate baga spagi in buzunarele mafiei din politica. Nu ati inteles ca Moldova trebuie lasata in saracie? Dar politicienii au prosperat in mod inexplicabil?? De ce nu ii verifica in mod real institutiile de control? Pentru ca e coruptie generalizata in tara.
Cristi a zis
Multumim celor care au votat cu PSD. Ne-ati tras iar inapoi cu 20 de ani.