Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare de lux, care are un magazin și în Bacău, a anunțat o creștere a cifrei de afaceri în 2012 cu 40% față de anul anterior, la 1,9 milioane de euro. Din totalul vânzărilor, 60% se fac în provincie.
Pentru anul în curs, compania și-a propus o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, ceea ce înseamnă o creștere cu aproximativ 30% față de 2012. S-au luat în calcul investițiile de aproximativ 300.000 de euro planificate pentru 2013 în logistică, showroom și dezvoltarea rețelei de parteneri. Compania și-a lărgit reţeaua de distribuție și a ajuns la 120 de distribuitori la nivel național. Începând cu sfârșitul anului 2011, Senso Ambiente a introdus în portofoliul său mărci importante pe plan internațional ca Geberit – instalații, Zehnder – radiatoare premium și Aquanova – accesorii de baie. „Cea mai importantă marcă a anului 2012 – ne-a declarat Virgil Lixandru, director de marketing și vânzări – a fost Hansgrohe, cu 32% din cifra de afaceri a Senso Ambiente, urmată de Geberit cu 20%, Ideal Standard și Duravit cu 15% fiecare și Zhender cu 7%. A avut un aport important și faptul că am oferit partenerilor noștrii ( revânzători) soluții complete pornind de la instalațiile încastrate în perete, obiecte sanitare, lavoare, inclusiv căzi și cabine de duș, sisteme de duș, baterii de baie și bucătarie, dar și radiatoare de baie.”
Unul dintre pașii importanți care a dus la cifra de afaceri obținută în 2012 a fost creșterea numărului de distribuitori prin adăugarea la cele 70 de magazine cu show-room a unui număr de aproximativ 60 de mici magazine destinate instalatorilor, magazine cu un spațiu mediu de 15 – 20 mp, dar și colaborarea cu segmentul de magazine tip DIY (do it yourself). (Petru DONE)
Lasă un răspuns