E.ON a prelungit programul magazinelor din Bacău și Onești. Astfel, începând cu 1 noiembrie până pe 20 decembrie 2019 clienții pot vizita magazinele E.ON situate pe Str. Ştefan cel Mare nr. 22 din Bacău, respectiv pe B-dul Oituz nr. 12 din Onești în fiecare zi, de luni până vineri între orele 08.00-18.00.
De asemenea, clienții pot economisi timp cu ajutorul noului serviciu de programare online a vizitei disponibil pentru magazinul din Bacău – E.ON eBooking. Serviciul poate fi accesat direct de pe telefon, laptop sau tableta la adresa eon.ro/programare-online.
În cele două magazine, clienții îşi pot tipări singuri facturile şi pot obţine informaţii despre conturile de energie sau gaze naturale prin intermediul biroului digital MyOffice.
E.ON pune la dispoziția clienților următoarele canale de comunicare:
• Prin telefon, la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900, apel gratuit, din orice reţea de telefonie, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00 sau la 0265 200 366, apel cu tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
• prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• pe fax, la numărul: 0265 200 367;
• prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.
Pricop Elena a zis
Trebuie să accesez MyOffice pus la dispoziţia tuturor clienţilor E.ON, montat în Centrul de Relaţii Clienţi? Trebuie să fac acest lucru în fiecare lună, pentru fiecare factură în parte?
De ce nu ne dați ceva simplu și la îndemână, să accesăm și să putem face o copie a facturii?