Concursul „Cistiga cu Pambac piine gratis pe viata”, lansat de societatea Pambac Bacau la inceputul lunii februarie 2010, se apropie de final. In primele zile ale lunii august, va avea loc extragerea, care va desemna cistigatorul Marelui Premiu.
Pe parcursul a cinci luni, organizatorul a inminat, deja, 500 de premii „Piine gratis pentru o luna” si cinci premii „Piine gratis pentru un an”. „Concursul «Cistiga, cu Pambac, piine gratis pe viata» – spune Tatiana Soldeanu, director de marketing Pambac – s-a nascut din rumoarea generata de aplicarea etichetei Pambac pe populara franzela si s-a cristalizat, apoi, in jurul dorintei de a rasplati cu premii fidelitatea consumatorilor. Ne-am asumat lansarea unei campanii unice pe piata nationala de panificatie. Entuziasmul cu care a fost primita in rindul consumatorilor ne-a confirmat puterea brandului nostru de a genera evenimente intr-o categorie umbrita de valul banalitatii”. Cistigatoarea concursului „Piine gratis pentru un an” din luna iunie, Nicoleta Vrincianu, spune ca a participat lunar si a depus 12 plicuri: „Multi nu credeau ca se poate cistiga, ca se vor da atitea premii. Totul s-a clarificat dupa prima tura de concurs. Eu consum piine Pambac, deoarece este cea mai buna de pe piata”.
Promotia se desfasoara in reteaua de magazine Pambac si intr-un numar de magazine partenere, selectate de organizator. Pentru a da sanse egale participantilor din toate lunile de concurs, la extragerea pentru Marele Premiu vor participa toate plicurile ramase in concurs, din cele sase luni de desfasurare a promotiei. „Cistigatorul Marelui Premiu va avea posibilitatea sa opteze pentru transformarea acestuia in bani, dupa primii doi ani in care cistigul se va primi in franzele Pambac” – a precizat directorul de marketing al societatii. (Petru DONE)
Lasă un răspuns