Un pasager care a zburat cu Blue Air pe ruta Bruxelles-Bacău acuză compania aeriană că și-a bătut joc de el, i-a stricat vacanța și nu răspunde la reclamații. Valentin Mangalagiu și-a povestit pentru Ziarul de Bacău „aventura” cu Blue Air, compania aeriană care operează pe Aeroportul Bacău.
„La o cursa Bruxelles–Bacău, un aeroport mic unde nici măcar PIR (reclamația făcută la aeroport – n.n.) nu primești, mi-a fost pierdut bagajul la cală. După zeci de telefoane la Blue Air, Bacău, București, Bruxelles, Roma și după ce eu i-am informat pe cei de la Blue Air unde se află bagajul, l-am recuperat din aeroportul din Bruxelles după două săptămâni într-o stare deplorabilă (valiza Samsonite a fost desfăcută cu șurubelnița și i-au stricat încuietoarea)”, relatează Valentin Mangalagiu.
Pasagerul susține că, în urma acestui incident, a făcut sesizare la Blue Air, de la care pretinde daune atât materiale, cât și morale, pentru că i-au distrus vacanța, a pierdut timpul și a cheltuit bani pe haine, telefon, combustibil, valiză. În urma sesizării, a fost contactat de pe o adresă de mail la care nu se poate răspunde, „emailll@aerokraft.ro”, și i s-a solicitat să-și întocmească dosarul de despăgubire, care să includă: copie după reclamația făcută în aeroport (P.I.R.), copie dupa pașaport sau carte de identitate, poze cu bagajul deteriorat. „Orice reclamație înregistrată la compania noastră cu toate dovezile necesare atașate, urmează să fie soluționată în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia”, mai scrie în răspunsul Blue Air.
Pasagerul a continuat să caute răspunsuri la problema lui și a aflat stupefiat că Blue Air ar avea deja o portiță de scăpare, ca să scape de plata despăgubirilor.
„Am luat legătura cu reprezentantul Blue Air din Bruxelles care mi-a transmis «neoficial» că nu am să fiu despăgubit cu nimic pentru că eu sunt cel vinovat că valiza a depășit cu 1,4 kg greutatea admisă de aeroportul Bruxelles. Dar de ce au acceptat-o la check-in? De ce au trimis valiza la Roma, în ideea să ajungă la Bacău? Este o bătaie de joc ceea ce s-a întâmplat, este o companie low-cost, corect, dar nu ne batem joc de călători. Această situație nu o să se încheie aici, toate documentele, convorbirile înregistrate, chitanțe, vor ajunge la un avocat”, susține Valentin Mangalagiu.
laura a zis
Iata de ce prefer sa calatoresc doar cu bagajul de mana…….Iar bagajul „de cala”,sa-l trimit comod cu o campanie de transport pachete si de incredere.
mama omida a zis
blue air este o companie de kkt,iar in bacau si in bucuresti au o aroganta care sfideaza bunul simt;deci in consecinta iau ryanair pana la bucuresti chiar daca tre sa mai fac 4 ore cu masina pana acasa
nicu a zis
Omido blue aero este o companie low cost , ai incercat atlasib ?
mama+omida a zis
nicu draga ,tare esti prost si nu mai mori,,atlasibu e cu autobuze tata !!!
doi, mai hexista si alte firme low cost
un+ciocoflender a zis
omido, ai incercat cu deteteu ?
daca shpreiezi de trei ori pe zi, a se agita intii, umflatura dupe umeri, care ii spui capet/teasta, va dispare…
iar daca te dai de doua ori peste cap [pina dispare], o sa te transformi in fluture cap-de-mort.
hexista inseamna sexist sau hexagon sau ce…?!
ori folosesti esperanto, ignoranto ?
serban a zis
Stimate client,
Cererea dumneavoastra a fost solutionata in data de 29.12.2015 la ora 17:15.
Va multumim pentru interes si pentru faptul ca ne-ati contactat.In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, dorim sa va informam de faptul ca , in ceea ce priveste zborul din data de 29.12.2015 cu decolare din Bacau si aterizare in Bologna , din motive operationale aeronava a fost schimbata cu o alta aeronava cu o alta configuratie a locurilor , de ceea , a fost alocat un loc cu acelasi statut ca cel achitat ( extra leg room ). Va multumim pentru intelegere!
Va multumim ca ati ales serviciile Blue Air si speram sa va revedem curand la bordul aeronavelor noastre!”
Cu stima,
Echipa Blue Air
Acesta a fost raspunsul din partea companie la reclamatia depusa de catre mine inregistrata cu nr.382 din 29.12.2015 in care le mentionam faptul ca mi-au schimbat locul in aeronava fara motiv ba mai mult decat atat nesimtita de la imbarcari a avut curajul sa-mi si rupa biletul de imbarcare pe care eu l-am achizitionat si pentu care am platit 10€ in plus.doresc in continuare sa fac relamatie dar nu stiu unde .poate cineva ma poate ajuta.va multumesc
Sunt a zis
Avocați care se ocupă și de probleme legate de clienți dezamăgiți cu companiile aeronautice mai ales astea low cost dar mă îndoiesc că pt un bagaj distrus sau un loc refuzat se apucă să deschidă un dosar cu toate că nu e corect față de un client.
Blue Air este un fel de Ryanair sau wizz care au doar interesul de a încasa fără să-i doară de doleanțele clienților, pentru companiile astea ne consideră pe noi călătorii un fel de saci de cartofi.
Vrei să fii respectat zbori la Iași cu Austrian care face parte din Star Alliance și dacă pățește ceva bagajul tău ei te despăgubesc.În plus dacă mai ești și frequent traveller poți lua 2 bagaje la cală gratis.
Nela-Mihaela Stan a zis
Este o companie (Blue Air) neserioasa fata de pasagerii sai.Eu pe data de 11/05/2016 aveam zborul la ora 13 si cind am aguns in aeroport mi s-a spus ca a decolat la ora 11 si 15min, fara sa fiu anuntata iar in ziua respectiva nu mai aveau nici un zbor.Nu mai spun de felul cum am fost tratata de presonal.Era ca si cum vina era a mea.Am intrebat cui ma pot adresa nu mi s-a dat nici un fel de informatie.In aceeasi situatie erau mai multe persoane.A tebuit sa luam bilete cu Wizzzair care ma costat 175 €.