Conducătorii auto pot circula de vineri dimineață pe sensul de circulație modernizat. Acesta a fost asfaltat, s-au tras marcajele și s-au montat barele de protecție. Lucrarea de pe cele două benzi care duc spre București a constat în montarea de geogril, un material sintetic la rosturile de îmbinare, pe rampele de acces pe pasarelă, pe o lungime de circa 375 de metri, apoi s-a turnat stratul de asfalt.
Lucrările se vor muta acum pe celelalte două benzi rămase, de intrare în Bacău și vor urma aceeași procedură.
Lucrările de modernizare a pasarelei Letea fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, în baza căruia municipalitatea a obținut o finanțare nerambursabilă de circa 25 de milioane de euro pentru reabilitarea pasarelelor Letea și Mărgineni, a podului peste râul Trebeș și a străzilor Calea Moinești, Mioriței, Ion Luca Caragiale, Milcov și Ștefan cel Mare. (Ștefan POPA)
silviu a zis
se circula in damburi – era titlul corect. constructorii astia ai vostri nu stiu sa toarne un asfalt drept.tot orasul e in damburi!
asphaltos pireu a zis
Damburile sunt pt a verifica daca amortizoarele , basculele si bucsile sunt bune, au rol preventiv
Marius a zis
nu doar ca la pragurile alea se aude ca atunci cand mergi cu trenul, dar nici in rest asfaltul nu este turnat drept.. imi inchipui ca in maxim jumate de an (stai, ca vine iarna) va fi la fel de denivelat drumul, cu munti si vai, gropi de neocolit… o pomana curata pentru service-urile auto.. Din pacate inca o treaba romaneasca: Lasa, ba, ca merge si-asa..