Creșterea îngrijorătoare a ratei de infectare și evoluția constantă a valorii incidenței cazurilor confirmate cu COVID-19 ne determină să lansăm un apel către toți cei interesați, în sensul limitării activității directe de relații cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a RAJA S.A., pentru o perioadă nedeterminată. Rugăm toți abonații ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro.
Prin urmare, pentru informații, cereri și sesizări, aceștia ne pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamații online, pe adresa de Facebook, sau prin poștă. Numărul de Call Center 0241.924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operațiuni și asistență specifică.
În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societății, urmând a fi completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat.
Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, însă solicităm să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, încurajăm clienții să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, prin transfer bancar sau direct debit.
Lasă un răspuns