Proba regină a Raliului Moldovei Pambac Bacau, care leagă localităţile Bolătău şi Moineşti, cu o primă parte în urcare pe macadam şi o coborâre spectaculoasă pe plăci de beton, a pus din nou probleme serioase concurenţilor. Dacă la prima parcurgere a acesteia Francois Delecour şi Dominique Savignoni au mers aproximativ 15 km pe pană, Marco Tempestini şi Toni Avram au ales să se oprească şi să schimbe roata din acelaşi motiv, pierzând peste 5 minute. Alte două echipaje ale Napoca Rally Academy au avut probleme pe PS1. Simone Tempestini şi Dorin Pulpea au pierdut timp preţios din cauza unui braţ rupt la suspensie, iar Florinel Tincescu şi Iulian Nicolaescu au fost obligaţi să abandoneze din cauza ruperii unei planetare. Proba a fost câştigată de Edwin Keleti şi Botond Csomortani, podiumul fiind completat de echipajele Dan Gârtofan/Eugen Rotaru şi Francois Delecour/Dominique Savignoni.
Problemele au continuat şi pe a doua parcurgere a specialei Moineşti, Simone Tempestini şi Dorin Pulpea fiind siliţi să abandoneze ca urmare a unei ieşiri în decor. Victoria pe probă le-a revenit lui Francois Delecour şi Dominique Savignoni, în timp ce pe locul al doilea şi al treilea s-au clasat echipajele Edwin Keleti/Botond Csomortani şi Dan Gârtofan/Eugen Rotaru.
De la 19.00, atenţia s-a îndreptat către Oneşti, unde s-a desfăşurat superspeciala Raliului Moldovei Pambac, publicul fiind prezent în număr foarte mare de-a lungul circuitului stradal. Edwin Keleti şi Botond Csomortani şi-au trecut în cont cea de a doua victorie de probă specială, consolidându-şi avansul în fruntea clasamentului general. In spatele lor s-au clasat Francois Delecour şi Dominique Savignoni, care au fost mai lenţi cu 1,1 secunde, respectiv Bogdan Marişca şi Marc Banca, care au avut un ecart de 1,7 secunde.
La sfarsitul primei zile a Raliului Moldovei Pambac, podiumul clasamentului general este ocupat de Edwin Keleti si Botond Csomortanii, Francois Delecour şi Dominique Savignoni, cu o întârziere de 20,3 secunde, iar pe 3 se află Dan Gârtofan şi Eugen Rotaru, 24,6 secunde faţă de lider.
Clasamentul automobilelor cu 2 Roti Motrice a fost dominat autoritar de echipajul băcăuan Adrian Raspopa/Cătălin Grigoriu, care şi-au trecut în cont victoria pe toate cele trei probe speciale desfăşurate în prima zi. Ei sunt urmaţi de echipajele Bogdan Barbu/ Petru Paler şi Alex Mirea/Dragoş Despinoiu, aceştia ocupând în aceeaşi ordine şi primele două poziţii din Cupa Dacia.
Sâmbătă, în cea de-a doua zi a Raliului Moldovei Pambac, parcul de service va fi amplasat în parcarea centrului comercial Arena Mall Bacău, iar concurenţii vor avea de parcurs alte opt probe, împărţite în trei bucle, din care primele două vor fi identice cu treceri pe specialele Hemeiuş, Trebeş şi Racova, ultima fiind amplasată în apropierea oraşului Buhuşi.
Raliul Moldovei Pambac Bacău este organizat de ACS Rally Spirit, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Consiliului Judeţean Bacău, Consiliul Local Moineşti, Consiliul Local Oneşti şi Consiliul Local Bacău şi este susţinut de principalii parteneri, companiile Pambac, Comfert, Popasul Trebeş şi Simba Invest.
Lasă un răspuns