Bacăul va deveni centru regional pentru întreținerea și modernizarea flotelor de avioane F16 ce le achiziționează România și unele state din apropiere. Se va concretiza astfel o propunere discutată în Bacău, în 2018, în prezența ambasadorului SUA.
Legea care permite achiziționarea a încă cinci avioane de vânătoare F16 din Portugalia, avioane care vor fi trecute printr-un proces de modernizare de tip Mid-Life Upgrade de către SUA, a fost adoptată miercuri de Parlament.
Cele cinci aeronave se vor alătura celorlalte 12 avioane F16 aflate deja în dotarea Forțelor Aeriene din România, iar toate vor fi modernizate în țară, cel mai probabil la Aerostar Bacău. Tot acolo vor fi asigurate și operațiunile de mentenanță și reparații capitale în viitor și nu doar pentru avioanele României, ci posibil și pentru alte state din jur care au achiziționat sau vor achiziționa modelul F16.
„Ministerul Apărării Naționale salută adoptarea astăzi, 11 decembrie, în Camera Deputaților, a Legii pentru continuarea dezvoltării capabilității operaționale aeriene cuprinse în Etapa de tranziție inițială a Concepției de realizare graduală a capabilității de apărare aeriană în cadrul programului „Avion multirol al Forțelor Aeriene”, transmite MApN.
„Adoptarea actului legislativ asigură premisele pentru ca industria națională de apărare să execute lucrările de mentenanță, reparațiile capitale la motoare și modernizarea aeronavelor F-16 la standardul M.6.X. Guvernul României va desemna operatorul economic național care va asigura mentenanța pentru acest tip de aeronave”, explică MApN.
România și Lockheed Martin, producătorul avioanelor F16, au semnat încă din 2017 un acord pentru transferul de tehnologie pentru mentenanța și repararea avionelor F16 la Aerostar Bacău.
În jurul României și alte state au decis achiziționarea de avioane F16, astfel încât și modernizarea, mentenanța și repararea acestora ar putea fi făcută la Aerostar Bacău. Croația a decis în 2018 achiziția de 12 avioane F-16 de la Israel, iar Bulgaria este și ea la un pas să cumpere celebrul avion. (sursa: hotnews.ro)
ko a zis
S-au mai identificat in Bacau ceva sensuri giratorii in care sa fie expuse relicvele…pe banii contribuabililor?Daca tot e fortos Aerostar… de ce nu construieste un avion nou?
adi a zis
Au incercat! A iesit un ultrausor de agrement Aerostar 01. De vanatoare nu avem toata tehnologia si ar fi trebuit sa o fur..copiem din alt parte cu licentele aferente…Bani au fost…dar ati uitat cu cine tot votati de 30 ani???? Nu ne vindem tara…bla bla bla…Remember? Pomeni electorale,Baroni…cu ce si de unde s-au imbogatit o gramada?
Aveam la ora actuala si un radar propriu daca nu se fura si distrugea in nestire…
capcaunul a zis
Producerea unui avion de vanatoare performant e foarte complexa si necesita multe resurse care nu sunt la indemana unei companii mici precum Aerostar, de aceea au ramas doar o mana de companii la nivel mondial care inca o mai fac.
Chiar daca Aerostar ar avea resursele necesare, i-ar fi imposibil sa recruteze personal calificabil pentru un asemenea proces de productie. In Bacau sunt specimene cu IQ-ul cel mult egal cu numarul de la pantof, ca tine sau Gogu care a vazut F-16 in Top Gun.
E laudabil ca Aerostar reuseste sa produca avioane de agreement date fiind circumstantele.
gogu a zis
daca erai inteligent ai fi inteles ca eram ironic…dar nu esti.
gogu a zis
foarte tare. cica sunt smechere rau de tot. le-am vazut in TOP GUN cu TOM CRUISE in 1986
BoogieMan a zis
Ce ai vazut tu in Top Gun era un F14, asa zisul TomCat.
gogu a zis
era doar o gluma. tot niste vechituri sunt. se puteau achizitiona europene noi cam la aceeasi bani, dar na… a primit johanus sapcuta din sua si noi platim sapcuta acum
air force a zis
Avioane la mana a-3a . Suntem condusi de politicieni mediocri doar sa achizitiona rablele altora. In plus sunt foarte pretentioase fata de MIG-uri, la conditii de decolare si acestea nu pot decola sau ateriza pe orice tip de pista decat modernizate.
dan a zis
Adevarat,in filmul Top Gun erau avioane F 14.Turcii fabrica F 16 sub licenta.
Johnny Fractal a zis
Bouhannis, in dementa sa, zice ca trebuie sa cheltuim mai mult decat 2 procente din PIB pe inarmare. Nu degeaba are omul vila in Florida, cui pe cui scoate…
IAR 777 a zis
1. proiectul de achizitionare a inca 5 avioane F16, pt completarea escadrilei (singura) deja existente de 12, a fost adoptat de senatul Romaniei acum 2 zile. Nu Johannis a decis aceste achizitii (cum zice un gog mai sus, cu ironie care-l face si mai gog), si nici ca se putea completa escadrila cu alte tipuri de avioane, ca nu-ti permiti colectie de n’spe tipuri diferite, cu multiplicare exponentiala a cheltuielilor ( pregatire diferita pilotilor, care dureaza ani de zile, mentenanta diferita etc).
2. F16-urile inca se fabrica (in variantele noi), deci inca se achizitioneaza, si, evident, inca se zboara cu ele in serviciul armatelor cele mai bine dotate (de la USA la Japonia, de la Canada la Australia), fiind inca suficient de bune. Cine se leaga de faptul ca e e avion prea vechi, nu stie ce vorbeste.
3. Cel mai mai nou, mai apt pt misiuni mai dificile (stealth, decolare/aterizare verticala etc) e F35 – dar e sensibil mai scump si mai putin testat in conditii reale de lupta. Americanii ni-l vand oricand, abia asteapta sa primeasca comenzi de la tari partenere, dar n-avem inca bani de asa ceva. Poate viitoarele escadrile… N-avem bani nici de F16 noi, daramite de F35.
4. de cumparat aceste second handuri F16 o facem tot de la portughezi (ca si anterioarele 12), deci nu ne obliga americanii sa le cumparam – c-o fi mare afacere pt ei. Iata, nici upgrade-ul si mentenanta nu se va face la ei, ci la noi, la Bacau, prilej de bucurie si mandrie pt noi, mai putin pt prostii de la noi.
5. Proiectul F35 a costat 1 trilion ( 1000 miliarde dolari), fapt pt care a fost criticat ca fiind prea scump (pe buna dreptate poate). S-a lucrat la el vreo 10 ani cred, pana sa intre in productie de serie si sa-si inceapa serviciul. Poate Romania sa faca un avion de vanatoare propriu, cat de cat comparabil cu cele mai bune, macar cat F16-le? Raspuns – NU! Nu are resursele umane, nici tehnologia, nici experienta, nu are finantele necesare nici pe ffff departe! In anii ’70 s-a conceput IAR-93-ul in colaborare cu Yugoslavia. Motorul era importat din UK, juma de fuselaj era romanesc, juma yugoslav, performante la juma din ce era minim necesar. Dupa ce tot aproape juma din cele cateva fabricate au cazut, s-a renuntat la el! Sarbii l-au mai carpit si-au mai zburat cu el, dar tot inapt de combat real aerian a iesit. E bun la bombardat colibe de talibani si-atat. A venit randul IAR99 – cam la fel de performant. Tot subsonic (pana si mai vechiul Concorde, avion de pasageri, zbura de 2 ori mai rapid decat el), doar mult mai sigur in exploatare. Bun de scoala, de antrenament, in niciun caz ca interceptor.
6. Capra, cand e raioasa, mai tine si coada sus.
7. Trolii pesedraci nu se dezmint – lucreaza mana in mana cu cei rusi, preluandu-le acestora temele. Hai siktir!
Lerois Canuck a zis
Nu stiu care sunt motivele pentru care minti, insa la punctul doi bati campii, CANADA nu are in dotarea fortelor sale armate niciun avion de tip F16, si aici vorbim despre doua motivatii – in primul rand, Canada nu este sluga SUA, nu cumpara armament din 1900 toamna, nu este o natiune agresiva, dementa, debusolata moral, poporul canadian nu delireaza, ci investeste in spitale, infrastructura, educatie, desi are de aparat o suprafata mare cat intreg continentul european. Canada are relatii diplomatice excelente cu Rusia, nu a existat niciodata vreu incident militar cu Rusia, desi exista opt mii de kilometri de frontiera canadiana in extremul nordic unde patruleaza nave militare rusesti si da, canadiene. Al doilea motiv este faptul ca in ciuda intentiei fostului guvern conservator de la Ottawa de a achizitiona cateva F35 in 2011, reactia canadienilor a fost atat de ostila incat nu s-a pus niciodata in practica acest plan. Asadar, mai incet cu manipularea, tovarase Ivan Ivanovici.
IAR 777 a zis
Vai, mea culpa, Canada are F18, care-i tot avion american, tot avion conceput in anii ’70, cu primul zbor in 1978, exact ca si „vechitura” de F16.Cu aceleasi caracteristici de zbor, doar ca-i bimotor. Asta pe langa alte tipuri de avioane si elicoptere, tot americane, aproape in exclusivitate, pe langa 5 avioane de transport Airbus. Tot „sclavi” ai americanilor deci… Din ce-am scris mai sus, n-ai gasit altceva decat acest amanunt gresit, pe care-l rastalmacesti ca un adevarat trol rus ce esti. Vai, Canada nu sunt cu americanii, Canada sunt prieteni buni cu Rusia, canadienii nu vor F35. Mai lipsea sa spui ca vor Suhoi 57 sau ca vor porumbei ai pacii in loc de avioane si te credeam. Mah, da’ ce propaganda rudimentara faceti, calibrata pe retardatii ca voi…
Si-mi mai zici mie si Ivan, ca io-s trol rus, nu tu, ca pe tine te cheama Leroi Canuck.
Pasol na turbinca, Vidma!
Gigi a zis
Nici tu nu ti-ai luat medicamentele azi:)))))))
Giovanni Kaltabosh del Sicilia a zis
Una la mana – IAR 777, cam te dai informat, dar daca te scutura ceva, cade toata tabla de pe tine. Programul F35 este considerat un fiasco de dimensiuni gargantiene de toate mediile de specialitate, mai putin concernul Lockheed Martin si Departamentul de Stat al SUA, care, din motive lesne de priceput, isi apara avortonul. Sau avionul. Cert e ca un singur aparat costa de cel putin patru ori mai mult decat un F16, si ca sunt foarte putine F35 operationale. Fiind conceput drept un avion de atac asupra tintelor terestre, intrebarea se pune pe cine ai de gand tu sa ataci, mai desteptule. Citam din presa americana de specialitate – How would a group of four F-35s fare if it were confronted by a formation of four Su-35s? The most likely answer is that they would change course and call in the F-22 Raptors and F-15Cs, which are tasked with gaining and maintaining air superiority. Meanwhile, the F-35s would go on their merry way to their assigned targets. Altfel spus, daca am cumpara F35, singura lor utilizare ar fi sa bombardam cu ele Afganistanul sau, mai stii, Moscova. Deci nu vorbim despre armament defensiv. A doua la mana… Mai baiatule, Bacaul a ajuns deja in grupa E (adica foarte sus) de obiective strategice considerate ostile Rusiei in caz de conflict, sau mai pe inteles, avem deja alocate cateva incarcaturi nucleare care sa scoata din istorie intreg judetul, pe motiv ca exista industrie conexa de armament la noi in batatatura, plus aeroportul militar, deh… Eu chiar imi pun intrebarea de ce sunt atat de imbecili occidentalii astia care ies si fac demonstratie atunci cand vine careva si vrea sa le planteze obiective militare in zona rezidentiala, si nu fac ca bacauanii, gagiman, mai precis sa aplaude, ceva de genul i-auzi, Veto, stam cu curul pe bomba, da si tu o vodca ca sa ne veselim nitel. Sincer, nu stiu ce om cu toata tiglele pe casa poate accepta sa aiba copiii la numai cativa kilometri de un obiectiv militar care nu numai ca este clar tinta dusmanului, dar poate oricand genera accidente de proportii. Nu mai zic de incontestabilul disconfort fonic produs de bangul sonic. Si apropos de troli, tare ciudata chestia asta – PSD a bagat Romania in NATO, in UE, si tot PSD a pus batista pe tambal cand cu Bechtel. Iar acelasi PSD a inzestrat armata romana cu nenumarate genuri de armament american. Tie nu ti-e putin rusine sa bati campii in asemenea hal, mai Ioane, mai ?…
IAR 777 a zis
Hopa, au sarit ” expertii” in ajutorul trolilor…
1. Eu n-am pledat mai sus pt F35, eu am spus ca americanii nu ne vand vechiturile lor de F16, ca de cumparat pe acestea le-am luat de la portughezi, iar de altele noi, oricare ar fi ele, nu avem bani. Cat de bun e F35-ul o va dovedi practica si se vor bucura sau nu de el tarile care tocmai il achizitioneaza, nu noi. Restul comentariilor pe tema calitatilor F35 e inutila, adusa in discutie doar ca sa te dai mare ca tu stii, eu nu. Bine, mah, tu stii, esti expert in F35, nu e bun, n-o sa-l luam peste 15-20 de ani, dar altul a fost subiectul discutiei de fata.
2. Bacaul e de mult pe orice lista a posibilelor tinte a unor inamici care-l pot atinge. Ca are aeroport, industrie aviatica langa el, unitate militara de aviatie, si toate astea de peste 60 de ani. Acu ce-ai vrea, nenea expertu, sa le dislocam de langa oras, sa le scoatem din judet, ca sunt posibil a fi atacate cu bomba mica sau aia mare care distruge un intreg judet, ca sunt posibile accidente, ca bangu’ sonic (care, vorba fie spusa intre noi, intre mine amatorul si matale expertul, nu-i atins nici la decolare, nici la aterizare, deci nu in oras) ne poate incontestabil inconforta fonic?
Tu esti, nene, ala desteptu’ care cerea sa se mute aeroportul (implicit Aerostarul, implicit unitatea de aviatie), ca il inconforteaza zgomotul avioanelor care ii trec pe langa casa construita recent langa el?
Bah, eu cu trolaci mai stau de vorba cand am timp, dar cu prostanaci absurzi nu. Hai pa!
IAR 777 a zis
Si in privinta politicii interne esti la fel de „expert” ca si-n modificarile urbanistice, sustinand ca pezedeul ne-a bagat in NATO si UE.
Intrarea in cele doua aliante s-a facut pas cu pas, de-a lungul mai multor ani, intr-un context geopolitic favorabil, in conditiile unui consens national absolut. Niciun partid aflat la putere n-ar fi putut sa-i refuze Romaniei sansele respective, si-ar fi zburat de la putere daca s-ar fi impotrivit fatis. Iar pesedeul n-a fost un deloc un agent facilitator, dincolo de a fi fost la putere in acei ani, ba dimpotriva, un pic franator… Si-a devenit intre timp si mai franator, ca integrarea in cele doua aliante inca continua, nefiind procese incheiate, presupunand respectarea unor valori si principii comune. Mai exact, cand nu s-au mai putut fura fonduri europene iar justitia a inceput sa dea de urma marilor hoti, hopa, nu mai vrem UE (apud PSD) si conditiile ei… Cand NATO cere tarilor membre sa-si acorde PROPRIEI armate nationale cele 2% din buget, procente stipulate in acorduri comune, bani din care sa se cumpere si armament (ca ghioaga din cui si vitejia din piept n-ajunge ca sa-ti asiguri securitatea), hopa, sar trolii pesedei (in acord cu cei rusi), ca vai, ne obliga americanii sa le luam lor „rablamentele”. Iar cele noi nu sunt destul de bune pt valoarea noastra…
La anul scapam de voi, definitiv.
Wolfgang von Kaltabosch a zis
Definitiv o sa scapi de nevasta aia sluta, care o sa isi dea seama ca ai nevoie de tratament psihiatric. Hai sa o luam pe categorii, tovarasu Ilici deghizat in om de dreapta.
1. Nu OTAN cere alocarea la bugetul apararii a doi la suta din PIB, ci SUA, recte Donald Rățoiul. Chestia asta ii merge clovnului aluia cu tari de teapa Romaniei, nu si cu tarile puternic dezvoltate, care ii dau cu sictir nebunului de la Washington.
2. Rusia nu este un pericol militar decat pentru popoarele care sunt atat de indobitocite incat pot sa conceapa ca rusii ar avea capaciytatea de a mentine un regim de ocupatie. Rusia are armament puternic, poate devasta Europa in cateva ore, insa nu are cum sa mentina o eventuala ocupatie asupra unei tari de marime medie la scara europeana, cum ar fi Polonia sau Romania. Vulnerabile sunt statele baltice, care oricum au 40 la suta din populatie de etnie rusa. Nu si Romania, care este mult mai expusa unei eventuale agresiuni militare maghiare, care ipoteza este oricum lovita de nulitate prin simplul calcul ca intr-o Ungarie mare, etnicii maghiari ar deveni minoritari, iar romanii din Ardealul ocupat (teoretic) ar decide cine formeaza majoritatea in Parlamentul de la Budapesta. Chestia asta cu pericolul rusesc si nevoia de inarmare ca sa te bati cu rusii intr-un razboi conventional este de o imbecilitate sinistra, in primul rand pentru ca Rusia este un stat pur capitalist la ora actuala, care nu este sinucigas in sensul nevoii de a ocupa teritorii populate de debili mental (stim la ce popor ne referim aici). Este, insa, o moda la noi, romanii, sa aruncam cu pietre. Nu stiu de ce nu aruncam cu pietre in Ucraina, draga boule, stat care ocupa de facto largi teritorii romanesti si chinuieste sute de mii de etnici romani. Nu e de mirare ca o tembela de teapa Margaretei Duda il invita la Palatul Elisabeta pe ambasadorul ucrainean, insotit de o liota de ucraineni care danseaza si benchetuiesc.
3. Nu a fost niciun consens national ca sa intram in OTAN sau UE. A fost un consens POLITIC, iar cum la alegeri se prezinta cam jumatate din electorat, inseamna ca jumatate nu se simt reprezentati de niciun partid, deci nu si-au dat girul prin vot la vreo aderare. In cele mai multe state occidentale, proiectul european a fost asimilat dupa dezbateri interne serioase, dupa negocieri facute la masa, NU SUB MASA, si nu IN PATRU LABE. Romania plateste cu sange aventura americana din Afganistan, Romania a devenit o colonie a economiilor vestice, romanilor li se impun preturi la nivelul celor practicate in Vest, dar salariile sunt in continuare – cele mai multe – absolut penibile. Este un calcul economic simplu care spune ca sticlade Pepsi, de pilda, are costuri de productie diferite in Romania si in Franta. In ambele tari, exista exact aceleasi tehnologii, automatizari si robotizari pe fluxul de productie, numai ca personalul uman este platit de 3-4 ori mai prost decat cel din Franta. Or, la final, pe rafturile din Franta si din Romania, sticla de Pepsi are acelasi pret. Romania este al cincilea producator european de petrol si de gaze naturale, litrul de benzina made in Romania, iesit de pe poarta rafinariei este de 1,7 lei, insa romanul plateste aproape 6 lei la pompa. Supraaccizele si accizele sunt de 2 lei, restul intra in buzunarul celor pe care ii pupi tu in dos. Problema este ca aceste anomalii nu apar in Norvegia, unde statul taxeaza firmele straine care exploateaza petrolul extras din Marea Nordului. Nu apar nici in Regatul Unit. Nici in Italia. Nici in Danemarca. Apar in Romanica, unde prostanaci ca tine cred ca Occidentul este bun si drept. You should get a wake up call, buster. Occidentul nu are nicio treaba cu bunastarea romanilor, atat vreme cat nu ne apucam sa ne impuscam intre noi. Deci ca sa sintetizez, ABSOLUTA este imbecilitatea ta, nu si consensul poporului roman asupra vreunei aderari a Romaniei. Suntem singura tara din UE care nu are la nivel politic un partid eurosceptic. Iar ostracizarea asta absolut fascista a celor care nu cred in politica pumnului si a statului in patru labe (oameni care sunt acuzati ca ar fi troli sovietici) este de o jegosenie comparabila doar cu ce au facut comunistii in anii 50. Nu e nicio diferenta intre tine si activistii de partid comunisti, fraiere. Daca ai avea un pistol, ai umbla prin blocuri sa ii arestezi pe cei ce nu cred in NATO si in UE. Noroc, insa, ca esti batran, frustrat de problemele cu cucul, nu mai spun de cele cu plata intretinerii.
4. Nu cred ca mai este vrun oras in Romania in care aeroportul sa se afla la trei kilometri de centru. Nu cred ca mai exista asa ceva nicaieri in lume, cu exceptia zonelor ultraturistice. Pe traseul de decolare vector nord, turatia motoarelor aeronavelor civile, nu zic de cele militare, produce poluare fonica la nivelul a peste o suta de decibeli inregistrati la sol in cartierul Tache, de pilda, sau in zona blocurilor ANL Bucegi. Tu esti genul de tampit care si-ar vinde si mama daca ar scoate un profit bun. Eu vorbesc despre oameni, nu despre vite. Intreaba-i pe bacauanii din acele zone cum e atunci cand se organizeaza antrenamente nocturne cu avioanele militare. Intreaba-i de ce sar alarmele de la masini, de zici ca esti la balamuc. A, tu stii cum e la balamuc, ca de-abia ce te-au dezlegat acu, ca vine Craciunul.
5. Vezi ca alde Trump poate fi prost, insa stie o chestie… stie cheia supravietuirii in afaceri. NU PUI NICIODATA TOATE OUALE IN ACELASI COS. La anul, o sa constati, la alegeri, ca madam proasta satului nu a fost degeaba aplaudata frenetic in cadrul World Jewish Congress, in Statele Unite. Better open up your eyes and stop being a sorry ass.
IAR 777 a zis
Trolache „eurosceptic” rus, tu ori tastezi din Basarabia, ori esti tot de-acolo venit aici, in zona asta de margine de occident putred, ca sa vezi cat de rau traim noi fata de voi.
Toata „argumentatia”si manipularile tale bat intr-o singura directie, una f clara de la bun inceput. Te-am citit f exact, dincolo de pretextul F-16-ului, si dincolo ca ti-ai tot schimbat numele. Alaturi de tine, pesedracii ti-au tinut isonul la inceput, apoi au luat o pauza.
Ce sa zic sa te consolez?! Occidentul, cu tot ce inseamna el bun si rau, nu a fost niciodata un rai prin care circula caini cu covrigi in coada. Dar, spre deosebire de Rusia de ieri sau de azi si de tarile din sfera ei de influenta, cum e si Basarabia de unde provii tu – unde nici cainii nu mai circula, ca si pe aia-i mancati in lipsa covrigilor – se traieste de vreo cateva ori mai bine, din toate punctele de vedere. Cand ne va fi mai rau, cand iadul romanesc de sorginte occidentala va deveni insuportabil, iar raiul eurasiei pe ritmuri de cazacioc va fi irezistibil, ne vom pune si ouale si altceva si la voi in cos – s-aveti si voi ce manca! Pana atunci, ramane cum am stabilit!
P.S. Stau langa aeroport din 1984, liceul tot acolo l-am facut, nu cunosc sunet mai frumos decat al avioanelor de vanatoare decoland in fortaj. Imi pasa de oameni, dar ce sa-i faci, asa s-a dezvoltat orasul, asa s-a construit in acelasi timp cartierul Aviatori si apoi tot URA, uzina, unitatea militara si aeroportul fiind inca din anii ’50 acolo…Nu poti muta un ditamai aeroportul international, o uzina de profil si o unitate militara de aviatie intinse pe zeci si zeci de hectare, doar asa, ca s-au trezit unii alaltaieri ca-i deranjeaza sonorul. Cheltuielile cu mutarea ar fi cu totul si cu totul exorbitante (absolut imposibil de sustinut) si mutarea cativa km mai incolo n-ar rezolva mai nimic, ca imediat si-ar face unii case pana in marginea noului aeroport. Te-am ghicit si in privinta faptului ca esti ala care tot cere pe ici pe colo mutarea aeroportului, de rad si curcile nezburatoare de asa traznaie, de ai ramas in memoria colectiva a absurditatilor debitate pe aici.
Bah, baga-ti doape in urechi, si-asa nu o sa auzi nici avioanele, nici cand frumoasa ta sotie incearca sa iti pleace seara de langa tine din pat. Sau muta-te in Eurasia, ca acolo canta privighetorile la fiecare geam.
f16 a zis
au ieșit șulfele ceaușiste la comentat tehnica modernă.
si daca se va deschide o fabrică nouă pentru ceva in oraș si tot vor gasi ceva de reproșat.
ps.să vă apare de ruși europenii macrou si merkel.
kross a zis
Aerostar este parte a mandriei Bacaului.Imi pare rau ca vad rautate la dresa lor,dovada primitivismului local.Ne mai intreb de ce este mizerie pe strazi? Cum le este sufletul asa este si strada.
Succes Aerostar si nu bagati in seama pramatiile!