Prea mediatizatul Imn turistic al României este, in realitate, un cintecel mai prost decit cel mai slab „slagar” cintat vreodata pe scena de la Mamaia. O prostie pentru care s-au platit 10.000 de euro ne este bagata pe git pe post de panaceu cu care sa trezim din somnul de moarte turismul national.
Cu citeva zile inainte, a fost lansata parodia imnului. In loc de „România, the land of choice”, parodia vorbeste despre „România, the end of choice”.
Iar cel mai inspirat vers este cel in care turistii sint invitati sa vina la vara, cind noi, românii, sintem plecati din tara.
Pentru ca românii au invatat sa aleaga si au decis ca nu se merita sa dea dublu pentru camere de hotel neingrijite, pentru plaje murdare si pentru servicii execrabile doar pentru a ingreuna buzunarele unor afaceristi care le scuipa seminte in cap.
Turismul românesc are mai putina nevoie de imnuri si mai multa nevoie de bun simt; degeaba vopsim gardul in culori frumoase, daca in curte e plin de balarii iar casa in care invitam oaspetii zace intr-o rina, coscovita si plina de sobolani.
Asa oamenii asa imn nu? poate daca doamna Udrea se va uita la CNN si va vedea alte imnurii de tarii si cum se promoveza o tara ar intelege ca ar trebuii sa mai studieze economia turismului european….oricum aceasta femeie care a ajuns Ministru e ceva de neimaginat in toata Istoria Romaniei
daca multi ca Iliescu care a dat milioane de dolarii la gunoi pt promovarea Romaniei in SUA n-a atras nici un american apoi acest imn care nu are nici o viata …pe cine sa atraga?
Romanii inca nu stiu sa faca banii din turism pt ca la ei le place sa merga sa muncesca si slugareasca in alte tarii dar cee ce nu stiu e ca daca nu fac acum ceva pt turism nici cei ce vin dupa ei n-o sa faca ….multa stima