– pentru cele opt instituții de cultură din subordinea CJ au fost înființate câte trei comisii de fiecare instituție – plata membrilor este în cuantum de 10% de ședință din indemnizația lunară a președintelui CJ Bacău
Ștefan POPA
Consilierii județeni au aprobat la ultima ședință Regualmentul de organizare și desfășurare a evaluării managementului realizat în anul 2012 la instituțiile publice de cultură aflate sub autoritatea Consiliului Județean (CJ) Bacău. Evaluările anuale se efecutuează în prima jumătate a primul trimestu din anul următor, prin analizarea proiectelor realizate în cadrul programului asumat.
Evaluarea managementului se face în baza unui regulament cadru. Pentru acțiunea de evaluare se va înființa o comisie de evaluare, una de contestații, cu sceretariatele aferente, pentru fiecare instituție de cultură din subordinea CJ Bacău în parte. Comisia de evaluare este alcătuită din reprezentanții CJ și specialiști în domeniu, iar numărul reprezentanților autorității nu trebuie să depășească 1/3 din totalul membrilor. Astfel de comisii se vor înființa pentru Filarmonica „Mihail Jora”, Complexul Muzeal „Iulian Antonescu”, revista de cultură „Ateneu”, Complexul Muzeal de Științele Naturii „Ion Borcea”, Școala Populară de Arte și Meserii, Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale, Ansamblul Folcloric „Busuiocul” și Biblioteca Județeană „C. Sturdza”.
Fiecare comisie de evaluare, la fiecare instituție în parte, va avea în componență câte trei membri, inclusiv președintele de comisie. Pentru activitatea depusă, membrii vor beneficia de o indemnizație în cuantum de zece procente din indemnizația președintelui CJ Bacău. Adică aproape 400 de lei pentru o ședință. Lista președinților de comisii, fie de evaluare, de contestații sau secretariat include nume ca Dragoș Benea, președidntele CJ Bacău, Dumitru Brăneanu, vicepreședinte la CJ, Angela Bogea, director resurse umane, Theodora Șotcan, consilier județean, Ana Marchiș, consilier județean, și Ioana Ungureanu de la Direcția de Resurse Umane din CJ.
Lasă un răspuns