Activiștii Asociației Pro Infrastructură, care au inspectat șantierul lotului 1 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, susțin că mobilizarea constructorului italiat este mai bună, iar lucrarea, deși întârziată 5 luni, ar putea fi terminată în decembrie 2024.
În sfârșit șantierul de 21 kilometri dintre Dumbrava (nod cu Autostrada A3) și Mizil arată a… șantier. Se pare că italienii de la Pizzarotti chiar vor să dea uitării dezastrul de pe A10 și încep să se țină de promisiunile pe care ni le făceau când i-am vizitat în aprilie: investiții, mobilizare, seriozitate.
La terasamente au doi subcontractori puternici, Apolodor și IBB, iar pe partea de structuri partenerii de asociere de la Retter se pare că încep și ei să intre într-un ritm bun după îndelungi dispute legate de proiectarea servită la licitație de CNAIR, prin Consitrans.
Îndelungile probleme birocratice și tehnice din teren care, apropo, nu s-au rezolvat în întregime, au adăugat deja 5 luni la termenul de finalizare, împins așadar în septembrie 2024.
Luna septembrie este totuși foarte greu de atins, dar o deschidere în decembrie 2024 este încă fezabilă într-un scenariu realist-optimist, dacă italienii reușesc să mențină această mobilizare cum rareori am văzut la ei.
Lasă un răspuns