Irina Comănescu, administrator şi director al companiei Agricola Magazine, a fost înlocuită din funcție și trecută pe linie moartă, după rezultatele slabe din 2017. Locul său a fost luat de un consultant cu vechime de un an în companie, Răzvan Radu, fostă «mână dreaptă».
Divizia de magazine a grupului Agricola Bacău este condusă începând cu 15 ianuarie 2018 de Răzvan Radu, un manager executiv care vine la vârful companiei Agricola Magazine printr-un mandat din partea companiei de audit financiar BDO Business Advisory.
„Noul Manager Executiv, Răzvan Radu, face parte din echipa de consultanţi seniori ai BDO Business Advisory, deţine o certficare internaţională în consultanţă de management şi are o experienţă în management operaţional dobândită atât ca manager pe diferite nivele în companii cum ar fi Danone sau L’Oreal, cât şi în diferite proiecte desfăşurate la companii din zona antreprenorială şi corporativă”, se arată în comunicatul emis de Agricola Bacău exclusiv pentru presa centrală.
Răzvan Radu lucrează pentru Agricola Magazine de aproape un an, ocupând iniţial poziţia de consultant fiscal, fiind mâna dreaptă a fostului administrator Agricola Magazine, Irina Comănescu – managerul pe care îl înlocuieşte.
„Răzvan Radu lucrează cu noi de aproape un an, timp în care s-a familiarizat cu business-ul nostru şi am toată încrederea că îl va remodela cu eficienţă, în trendul evoluţiei pieţei de retail”, a declarat Grigore Horoi, preşedintele grupului de firme Agricola.
Fosta șefă, rezultate slabe în 2017
Irina Comănescu, fostul administrator şi director al companiei Agricola Magazine, rămâne în managementul grupului Agricola, preluând funcţia de manager al departamentului Controlling al grupului de firme Agricola.
Sub conducerea Irinei Comănescu, Agricola Magazine și-a diminuat cifra de afaceri cu 8,79% în primul semestru din 2017 și a raportat o cifră de afaceri de 12,6 milioane lei, în scădere comparativ cu același interval din 2016, când divizia a avut o cifră de afaceri de 13,8 milioane lei. Rețeaua de magazine Agricola s-a diminuat în primele trei luni ale anului 2017 cu trei unități, ajungând la 32 de magazine.
În noiembrie 2017, a fost schimbat și șeful de la Marketingul Grupului Agricola.
Adylex a zis
Cum sa merg sa cumpar de la ei, daca declara profit de 12.000 intr-un an fiscal……sa le fac „grosul mare” ??!!
Cumpar unde:
– se elibereaza bon fiscal
– este cald in magazin
– aer curat, nu a hoit
– declara profit, etc….
Ionescu a zis
Faptul ca profitul acestei firme este foarte mic, recte barosanii din management se ingrasa si nu platesc bani societatii, a suparat foarte multa lume. Cunosc personal zeci de persoane care au refuzat sa mai cumpere produse Agricola. Stim ce salarii de rahat au angajatii care muncesc, nu umbla foile. Un alt motiv care duce incet Africola catre faliment este legat de politica de preturi. Ei stiu mai bine. Un al treilea motiv este legat de magazine, care arata infect. Asadar, mult succes, sunteti pe panta cea buna ca sa dispareti in cel mai scurt timp !
Geo a zis
Pai…”draga Agricola”, scaderea voastra se regaseste in cresterea „marcilor proprii” pe care le-ati „endorsat” permitandu-le Lidl si Kaufland spre exemplu, sa vanda marcile proprii cu sigla AGRICOLA pe ele. In curand veti ajunge asemenea celor de la Dabuleni care-si arunca pepenii pe camp pentru ca nu au unde sa-si vanda marfa! Spuneti „Fuck off” marcilor proprii Lidl, Kaufland, Penny etc.
a a zis
Este vorba de produse diferite , supraproductia ii duc la moarte sigura, acapararea de clienti din cele doua fase ii dezavantajeaza..
mihaid a zis
magazinele Agricola arata jalnic, asta ca sa nu mai spun de mirosuri. poate odata cu noul management se va schimba si politica de preturi.
Andrei a zis
Jalnic baietasul. Slab pegatit profesional.
Ionuț pastrama a zis
Mai verificați cutiile și să le mai sigilați cum trebuie .De exemplu la Kaufland am văzut mai multe cutii de agricola puse în frigidere ,dar desfacute