Datele de trafic ale pasagerilor pentru primul trimestru al anului 2024 arată o creștere de circa 50% pentru Aeroportul Bacău. Cu toate acestea, în topul aerogărilor regionale, Bacăul se situează pe locul 7, după Suceava, Sibiu sau Craiova.
Primele 3 luni are anului 2024 au adus o creștere semnificativă a traficului de pasageri pe Aeroportul Internațional „George Enescu” (AIGE) din Bacău. Conform statisticii Asociației Aeroporturilor din România, au fost peste 85.000 de pasageri care au tranzitat aerogara din Bacău, față de puțin peste 58.000 în primul trimestru din 2023.
Între timp, conducerea AIGE a anunțat că s-a atins pragul de 100.000 de pasageri, luând în calcul și tranzitul din luna aprilie. Cu toate acestea, în clasamentul național, Aeroportul din Bacău se situează pe locul 7 în topul aerogărilor regionale (excluzând Otopeni), reușind, după un an de trudă, să depășească doar Aeroportul Târgu Mureș. În schimb, vecinii din Suceava sunt încă mult înainte, cu 140.000 de pasageri în trimestrul I al 2024, iar Craiova și Sibiu au înainte circa 20.000 de pasageri în plus. Aeroportul din Iași este mult înainte, cu 477.000 de pasageri în primele 3 luni ale anului.
George a zis
Din pacate inca multe curse sau destinatii sunt anulate mai ales in perioada de vara (Concedii multe distruse). Degeaba avem aeroport daca nu avem si cerere. Ne place sa ne consideram fruntea sau printre fruntasi insa din pacate realitatea ne loveste. Pe aeroportul Suceava sunt 6 chartere/saptamana pentru Turcia insa la Bacau doar 1 ( si din experienta nici acela nu este prea plin)
Dani a zis
Pai regiunea Moldovei are trei aeroporturi in top, e normal sa fie asa. De exemplu Oltenia are doar la Craiova si Banatul la Timisoara. Daca aduni numarul de pasageri din toate regiunile geografice zona Moldovei sta cel mai bine dupa Bucuresti, e un punct de vedere.
Bacauan a zis
Cred ca in statistica asta au fost luate in calcul si ciorile care au cursa Aeroport-Cancicov…impresionanta cresterea, felicitari conducerii, oricare ar fi ea!!!
cetatean a zis
trenul a fost pierdut ca intreg judetul de altfel.
fara dezvoltare economica si doar cu pavele-borduri-arbusti si proiecte fantasmagorice fara sens care nu pun orasul pe harta situatia nu se va schimba.
economic-cultural-educational nu avem ce oferi.
aeroportul ramane doar poarta de plecare nu de intrare.
John a zis
Luati in calcul si preturile. la bacau e un plus de 100 euro de persoana fata de un zbor din iasi in aceeasi destinatie. O familie cu 4 membri, zbor dus-intors = 800 euro. De ce? Doar ca sa se laude ca au plecat din bacau?
Roch a zis
Ești dezinformat rău. Toate au aceleași prețuri și aceleași servicii mediocre..
BogdanM a zis
Fals ceea ce se zice, ca abia ce a depasit numarul de pasageri fata de aeroportul Targu Mures. Targu Mures are doar 2 sau 3 destinatii (Budapesta, Londra Luton , si ceva pe Germania). E Jale cu J Mare ceea ce se intampla la Mures. Bucurati-va ca aveti curse ,nu ca se noi, venim de la Mures la Bacau ca sa zburam spre Roma… ca de Cluj nu te poti apropia la ce preturi exagerate au.
Consider ca Moldova depaseste cu mult alte regiuni.,BRAVO VOUA.
Vasile a zis
De unde trafic dacă se anulează zborurile.De sărbători Aeroitalia a anulat un zbor spre Milano.Am cumpărat apoi bilete pt Catania cu Danair și au relocat zborul de intoarcere.Acum ne chinuim sa recuperam banii.Bataie de joc.
VIOREL a zis
dan air o companie de dai bani…anuleaza zvorurile u nul dupa altul si ne strica vacantele.RUSINE
Radu a zis
Rușine Airitalia și Danair! Anulează mereu cursele, banii nu ii returnează și rămânem cu concediile pierdute!