Constructorul băcăuan Dorinel Umbrărescu va construi toată Autostrada A7 Moldova, între Buzău și Pașcani. Conform informațiilor Asociației Pro Infrastructură, CNSC a respins contestațiile celor de la Danlin pe cele 3 loturi ale A7 Bacău-Pașcani. „Prin urmare, CNAIR este OBLIGATĂ de lege să semneze contractele cu UMB”, notează asociația.
UMB are parafate contractele pe toate cele 7 bucăți din A7 Buzău-Bacău: 178,34 kilometri cu 10,75 miliarde lei fără TVA și termene de execuție 20 luni (capetele de la Buzău și Focșani), 26 (sectoarele din centru pe Buzău-Focșani) și respectiv 30 luni pe Focșani-Bacău.
Acum lor li se adaugă restul de 3 tronsoane pe Bacău-Pașcani: 77,39 kilometri pentru, probabil, ~80% din valoarea estimată de CNAIR, adică aproape 4,7 miliarde lei fără TVA. Termen: de asemenea 30 luni.
Așadar, UMB își trece în cont toți cei 255,735 kilometri pe A7 între Buzău și Pașcani, 10 loturi. În total, cu proiectele mai „vechi”, cel mai puternic antreprenor general pe infrastructura rutieră din România adună 409 kilometri de autostradă și drum expres.
Cu excepția ciotului A1 Margina-Holdea de 13 km (11 luni proiectare plus 34 de lucrări), Umbrărescu trebuie să livreze tot portofoliul de aproape 400 kilometri în următoarele 11-34 de luni, luând în considerare pașii birocratici rămași de efectuat.
Popovici Costel Ciprian a zis
Spor la muncă, ,fără gropi și surpări de teren !!!
Lupu Marian Gabriel a zis
Un singur lucru am de precizat… ,,Să nu fie doar can-can”!!!
Popa Mircea a zis
Dar daca ar fi bla-bla…!!! Te-ar deranja? Raspunsul peste 30 de luni, daca fa fi can-can, b;a-bla sau autostrada. Pana atunci rabdare.
Popa Mircea a zis
rectific cu va fi, si binenteles virgula punct cu mareata litera l.
Veteranul a zis
Sper la munca, iar Danlin la maturat si la ridicat gunoaie. Asta e nivelul!
razesu a zis
Esti doar prost informat. O zi buna!
Mădălin Mihai a zis
O realizare imensă pentru un asemenea proiect. Un mare avantaj că a câștigat toate loturile și duce singur la bun sfârșit Autostrada, fără a exista impedimente din partea altor ,,constructori” care ar fi putut întârzia finalizarea construirii drumului de mare viteză.
Lucian a zis
Spor la treaba Umbrarescule. Dacă conducătorii romani ar fi înțeles ca probabil ești cel mai bun constructor de drumuri și poduri din Europa la ora actuala probabil România ar fi avut câteva mii de km. de autostrada nu doar câteva sute. Spor la treaba UMB la tot ce înseamnă de la director și pana la ultimul angajat. Abia aștept sa alerg de la Pașcani la Bucuresti