Stadiul fizic al lucrărilor la Drumul Expres Brăila – Galați a crescut la 57%, după ce multe luni stagnase la 30%. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a prezentat miercuri imagini noi de pe șoseaua de aproape 11 kilometri construită de firmele lui Dorinel Umbrărescu.
„Reprezentanții CNAIR au verificat astăzi stadiul lucrărilor și mobilizarea antreprenorului român pe șantierul Drumului Expres Brăila – Galați”, se arată în postarea CNAIR. În șantier sunt mobilizați un număr de 230 de muncitori și 83 de utilaje.
Cele trei firme cu care Dorinel Umbrărescu construiește Drumul Expres Brăila – Galați sunt SA&PE Construct SRL, Spedition UMB SRL și Tehnostrade SRL. Drumul va avea 10,7 kilometri, costurile fiind de aproape 500 de milioane de lei fără TVA. Termenul de finalizare este aprilie 2024, iar stadiul lucrărilor este de peste 57%, conform CNAIR.
De asemenea, în cealaltă parte a României, cea mai așteptată lucrare de infrastructură pe Autostrada Vestului, finalizarea segmentului lipsă de pe Lugoj – Deva, Margina – Holdea, a intrat într-o nouă etapă. Reprezentanții antreprenorului Umbrărescu și cei ai Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara au avut o ședință de lucru legată de stadiul pregătirilor pentru demararea lucrărilor.
În luna octombrie 2022, a fost semnat contractul cu asocierea Spedition UMB S.R.L. – Tehnostrade S.R.L. – SA & PE Construct S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o. Noua bucată de autostradă va avea două „tuneluri pentru urși”, ce vor măsura, însumat, 2.13 km de tunel forat.
Odata finalizat și acest segment lipsă, se va putea merge neîntrerupt pe autostradă, de la Sibiu la Timișoara sau Nădlac.
GHEORGHE STAN a zis
Ce drum de tot rahatul. Cei care au proiectat nu s-au gandit sa faca niste treceri supraterane la intersectiile importante. Ne vom inghesui iar in sensuri giratorii. Treaba romaneasca.