Pasionații de infrastructură au postat vineri imagini spectaculoase cu lucrările UMB la Autostrada A7 Bacău – Pașcani. Conform imaginilor, cel mai puternic constructor român de drumuri a mobilizat un număr mare de muncitori și utilaje în zona Trifești.

„Desfășurare de forțe azi pe A7 în zona Roman – Trifești. Se pare că treaba s-a dezmorțit bine după gerul din ultima perioadă”, scrie vineri seara Răducu Popa, autorul imaginilor, care monitorizează constant șantiere de infrastructură rutieră.
Potrivit regionalei de drumuri din Moldova, pe acest lot, antreprenorul are mobilizate aproximativ 115 de utilaje și autobasculante, pentru lucrări permise de condițiile meteo:
– exploatare gropi împrumut;
– transport materiale.
Se lucrează și iarna pe cele trei șantiere ale A7 Bacău – Pașcani, spunea pe 8 februarie Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR S.A.), care prezentase și stadiul lucrărilor pe fiecare din cele trei loturi. Potrivit lui, UMB trebuie să finalizeze lucrările pe acest tronson din Autostrada Moldovei cel târziu anul viitor.
Potrivit lui Pistol,
– pe lotul 1 (Săucești – Trifești), în lungime de 30,3 km, stadiul fizic este de 27%,
– pe lotul 2 (Trifești – Gherăeşti), în lungime de 18,99 km, stadiul fizic este de 23%,
– pe lotul 3 (Mircești – Pașcani), în lungime de 28,09 km, stadiul fizic este de 26,7%.
9 noduri pe A7 Bacău – Pașcani
Pe traseul acestui sector (77,38 km) din Autostrada Moldovei vor fi construite inclusiv:
– nouă noduri rutiere,
– 22 de poduri,
– două pasaje.
„Lucrările pe această secțiune a Autostrăzii Moldovei au o valoare totală de 4,68 de miliarde de lei (fără TVA), sunt finanțate prin PNRR și trebuie finalizate cel mai târziu anul viitor”, a conchis Cristian Pistol.
În cadrul proiectului Autostrăzii Bacău – Pașcani (Lot 3, Mircești – Pașcani), UMB construiește primul nod turbion din România, aflat la intersecția autostrăzilor A7 și A8, în zona Pașcani – Sodomeni, județul Iași.
Nu cumva Răducu este un muncitor de- a domnului Dorinel Umbrarescu , care cu permisiunea firmei filmează cei convine firmei și pune pe internet ? Aceasta este curiozitatea mea personală !
se grabesc foarte tare pentru ca Umbrarescu a prins si vrea sa mai prinda bucati din A8 inclusiv tronsoanele care vin spre Iasi fiind cel mai mare si mai important oras din zona de nord est.Stiu …..stiu…. o sa sara cu gura gigiexpertu sa ne explice el ce si cum…dar noi ne aducem aminte cum dadea el asigurari 100% ca A8 nu va trece niciodata de studiul de sf ,timp in care A13 va fi gata demult.Adevarul si realitatea ne arata ca e exact invers……Gigi sa nu uit care e de fapt A13?? e Bacau Brasov?? sau Sibiu Bacau??????? pentru ca Sibiu Bacau are aceeasi distanta ca si Iasi tg Mures adica vreo 320 km….eehhh… numai conteza minciunile au iesit demult la iveala A13 se va construi cu siguranta pana la Brasov cealalata autostrada A13 aia a lui Benea care tot o compara cu A8… ca cica e mai ieftina si mai scurta…..si nu polueaza ….si nu interfereaza cu mediul….o sa il intreb pe dL Urtoi….si te anunt gigi….