UniCredit Țiriac Bank a lansat, pe piața românească bancară, cea mai completă aplicație de Mobile Banking. Aceasta permite clienților să acceseze serviciile bancare în orice moment, cu minimum de efort și în deplină singuranță, avînd la dispoziție un telefon mobil cu acces la internet. Astfel, UniCredit Țiriac Bank se află printre primele bănci din România care implementează serviciul de Mobile Banking pentru aproape orice tip de telefon sau tabletă: iPhone, iPad, BlackBerry, Nokia, Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson etc.
Noua aplicație ne-a fost prezentată la sediul sucursalei din Bacău a băncii de directorul Grup Comercial Est, Ciprian Mazilu. „Clientul – am aflat – poate solicita noua aplicație fie în una dinte sucursalele băncii, fie prin contul deja existent de Online Banking, folosind submeniul dedicat. În maximum 48 de ore, primește, prin SMS, din partea UniCredit Țiriac Bank, datele necesare descărcării aplicației și validării propriului cont. Este foarte simplu: aplicația securizată este descarcată direct pe telefonul mobil sau tableta clientului, pe aproape orice telefon mobil, indiferent de rețeaua de telefonie mobilă națională sau din străinătate”. Ciprian Mazilu a făcut prima demonstrație de pe propriul său telefon. Pe ecran au apărut conturile bancare (istoric, tranzacții efectuate, fără limită de timp), pățile în lei (standard și în regim de urgență), transferul între conturile proprii, șabloanele de plăți (sincronizate cu șabloanele existente în Online B@nking), informații despre cardurile clientului (sold, tranzacții) și posibilitatea de a efectua, oricînd, de oriunde, schimb valutar (informații despre rate de schimb, schimb valutar între conturile proprii).
Seviciul este activ permanent. În plus, clienții beneficiază de asistență tehnică profesională prin telefon, e-mail sau mesaje online, de luni pînă vineri între orele 8,00 – 20,00. Orele limită de procesare a tranzacțiilor sînt prelungite, prin Mobile Banking, față de casieria sucursalei. Operațiunile efectuate prin Online Banking sînt gratuite în cazul tranzacțiilor între conturi deschise la UniCredit Țiriac Bank sau cu 50% mai mici în raport cu cele efectuate la ghișeele băncii în cazul tranzacțiilor către conturi deschise la alte bănci. Serviciul poate fi folosit non-stop direct de pe telefon, iPAD sau iPOD, indiferent unde se află clientul, atît timp cît există conexiune la internet, prin introducerea codurilor de securitate pe telefonul mobil, nefiind necesar un alt dispozitiv pentru logare și/sau semnare / validare a plăților. De asemenea, clientul poate verifica în orice moment ce cheltuieli a făcut și de unde, fiind suficient să verifice opțiunea Istoric din meniul Informații Conturi. La fel, beneficiază oricînd de asistență tehnică prin telefon.
„Serviciul de Mobile Banking este accesibil și avantajos și din punct de vedere al costurilor – spune Ciprian Mazilu. Cu doar doi lei pe lună sau gratuit în cadrul anumitor pachete, clientul are acces la conturile sale. Pentru tranzacțiile efectuate prin Mobile Banking, clienților le sînt percepute aceleași comisioane aferente plăților efectuate prin Online B@nking. Serviciile bancare la distanță, Online Banking și Mobile Banking, îi permit clientului să economisească semnificativ, avînd în vedere că operațiunile astfel efectuate sînt gratuite în cazul tranzacțiilor între conturi deschise la UniCredit Țiriac Bank sau cu 50% mai ieftine în raport cu cele efectuate la ghișeele băncii în cazul tranzacțiilor către conturi deschise la alte bănci”.
Numărul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Țiriac Bank a ajuns, la jumătatea acestui an, la peste 116.000, dintre care peste 79.000 sînt persoane fizice și 37.000 persoane juridice. UniCredit Țiriac are, în județul Bacău, cinci unități în Bacău și una în Moinești.
Petru DONE
Lasă un răspuns