Construcția a încă 15,54 de km din Autostrada Moldova (A7), finanțată prin PNRR, poate începe în scurt timp. Anunțul a fost făcut de directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, care a menționat că nu au existat contestații la loturile 1 și 4 din sectorul Buzău-Focșani ai Autostrăzii Moldova A7, adjudecate de firmele controlate de „regele asfaltului”, Dorinel Umbrărescu.
„Pentru rezultatul licitației tronsoanelor 1 și 4 ale Autostrăzii Buzău-Focșani nu a fost depusă nicio contestație în termenul legal.
În aceste condiții, imediat ce constructorul român (Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL) va aduce toate documentele, putem să semnăm contractele de execuție lucrări pentru cele 2 Tronsoane.
Tronsonul 1 (Buzău-Vadu Pașii) are o lungime de 4,6 km, iar contractul a fost atribuit la o valoare de 689,28 milioane de lei (fără TVA).
Tronsonul 4 (Mândrești Munteni-Focșani Nord) are cu o lungime de 10,94 km, iar contractul a fost atribuit la o valoare de 763,72 milioane de lei (fără TVA)”, a precizat șeful CNAIR.
După semnarea contractelor, Umbrărescu are la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor.
Nita Vasile a zis
Este minunat,ii felicit!
:) a zis
Buzele taleeee, 2 petaleee…..
RADU a zis
UNDE AU LUCRAT FIRME ROMANESTI ACOLO TOTUL A FOST O.K. IUBITI SI SPRIJINITI FIRMELE ROMANESTI !!!EI POT CONTRUI SI BINE SI IEFTIN SI RAPID !!! FELICITARI SI PENTRU UMBRARESCU SI PENTRU CASUNEANU SI PENTRU TOTI ROMANII CE GANDESC SI TRAIESC ROMANESTE !!
Roman Voica a zis
Fără cuvinte ,o Firmă deosebită și un on adevărat
Johny Raid a zis
Fara urma de lipsa de respect fata de activitatea dmnului Umbrarescu… 20 de luni pentru 11 km. Am mai intrebat si intreb iarasi, chinezii mananca orez, dar betonul tot beton este, asfaltul totla fel se toarna, care este atunci formula prin care aia pot sa construiasca atata de rapid ?
O banuiala am – probabil ca pe langa constructori umbla o armata de oengisti care cauta urme ale stramosilor lui Maciuca. Si normal ca daca nimerim peste o scorbura plina cu gandaci, oprim lucrarile treizeci de ani, ca sa aiba timp eongistii sa stramute gandacii.
sorin a zis
daca se poate umb va termina inainte de termen. a dovedit asta ca se poate. apropo de china…ce reguli trebuie sa respecte umb in europa (e si normal sa fie asa) si ce respecta aia in china? ce conditii de munca au in china si ce reguli sunt in partea asta de lume? ai vrut si tu sa comentezi si a iesit ce ai scris. umb va termina cand se poate termina. nu are interes sa intarzie pt ca il costa si are si alte lucrari de licitat si de facut. repet, in china vezi tu ca se face o strada in 2 luni, dar cu ce costuri banesti si umane? asta cu „da in china de ce e asa” e pt infantili. adevaru ca ce pretetnii sa ai de la unu intitulat „johny raid”?! raid impotriva mustelor si tantarilor sau raid impotriva furnicilor? e plina lumea de „specialisti” ca tine mai raide mai
elena a zis
care e numele de familie? raid sau johny? nu mai puteti respira fara sa va pociti numele. natie de carpe fara cap
Cristi a zis
Avand in vedere seriozitatea demonstrata la alte sectoare de drum expres si autostrada incredintate, e mai mult decat o garantie ca lucrarile vor fi facute bine si la timp, chiar inainte de termen in marea majoritate a timpului.
E o veste buna!!! Spor la munca!
JOS USR a zis
Noroc ca au fost alungati neocomunistii de la USR din guvern, ca puneau si la lucrarea asta o consultanta in valoare de zeci de milioane de euro…
Ramescu Mihail a zis
RESPEC DOMNULE UMBRARESCU