Tatiana Cimpoeșu, vicepreședinte al Grupului Agricola, din Bacău, a fost nominalizată pentru a doua oară în „Top 200 cele mai puternice femei din business”, întocmit de revista Business Magazin și dat publicității ieri, 17 martie. Pentru prima dată – spun autorii -, acest top este structurat pe două capitole, primul dedicat celor 100 de femei care conduc companii care țin economia în mișcare, iar al doilea capitol pentru alte 100 de femei intrate de curând în aventura antreprenorială. Tatiana Cimpoeșu apare în prima categorie.
„Am ales cele 200 de femei – au mai precizat organizatorii topului – pentru evoluțiile în carieră, pentru numărul zerourilor din cifra de afaceri a companiilor pe care le conduc sau pentru renumele pe care l-au construit de-a lungul anilor”.
Tatiana Cimpoeșu este vicepreședinte al Grupului Agricola pe linia de business cu carne de pasăre, cea mai importantă din companie pentru că acoperă două treimi din activitate și rulaje. Iar Agricola are peste 1.500 de salariați și anul trecut a avut o cifră de afaceri de 82 de milioane de euro. Tatiana Cimpoeșu lucrează aici de peste 20 de ani, unde a fost șefa Servciului de investiții și director de Dezvoltare. Marca de care și-a legat numele în Agricola se regăsește și pe un produs inovator pe piața de profil, al cărei artizan este: „Puiul familist” (pachetul în care se află un pui cu… patru picioare, dedicat tocmai familiilor mai numeroase). În funcția de vicepreședinteeste de cinci ani.
„Tatiana Cimpoeșu – se arată în încheierea portretului din top -, inginer automatist, crede că diplomația și delicatețea sunt calitățile feminine care ajută în business, iar sintagma «Manage less, lead more» (gestionează mai puțin, adu mai mult) este dictonul după care ea se ghidează.” Întrebată, acum aproape doi ani, de revista Magazin Progresiv, de ce a ales o carieră pe termen lung într-o singură companie, vicepreședinta de la Agricola a răspuns: „În primul rând, pentru că am avut norocul de a face parte dintr-o echipă de oameni de o calitate umană excepțională, într-un mediu care a stimulat permanent inițiativa și dialogul deschis. În plus, am avut de la cine învăța, iar aici mă refer la persoanele care s-au aflat de-a lungul timpului la conducerea companiei, care au știut și știu în continuare să mențină echilibrul între profesionalism, fermitate, respect și modestie, oameni cu prestigiu izvorât dintr-o convingere iradiantă și din curajul tenace, pe scurt – oameni cu charismă”.
Lasă un răspuns