Pasagerii Wizz Air, ale căror zboruri vor fi anulate, vo fi contactați de robotul companiei pentru informare, începând de luna viitoare, scrie Economica.net.
„Vom aveam o alertă de perturbare automatizată și recunoaștere vocală interactivă. În cazul unei perturbări mai serioase sau a unei anulări, acum vom suna pasagerul noi. Va fi un robot care va suna pasagerul și va explica ce se întâmplă cu zborul lui și care sunt drepturile pasagerilor, și ce poate face el. Va fi un fel de ghid pe telefon. Acest proiect va fi lansat în aprilie”, a declarat Valeria Bragarenco, Corporate Communication Manager al Wizz Air, în cadrul unei conferințe de presă.
Această alertă este realizată cu ajutorul tehnologiei bazată pe inteligență artificială și va fi lansată pe toate piețele unde operează Wizz Air, în diferite limbi. Pasagerii vor răspunde la întrebări prin răspunsuri simple cu da sau nu. Spre exemplu, dacă a primit cazare sau dacă încă așteaptă la aeroport. Dacă pasagerul va avea nelămuriri, atunci va fi transferat către un operator call-center. Robotul nu are un nume, așa cum suntem obișnuiți cu cei de la băncile de la noi, însă se va prezenta ca fiind din partea companiei.
CITEȘTE știrea completă AICI.
Lasă un răspuns