În fiecare zi, 20 de băcăuani încheie conturile cu principalul furnizor de agent termic din oraș. După depunerea cererilor de debranșare la asociațiile la care sînt arondați, proprietarii de apartamente care vor să-și moteze propria sursă de încăzire au început să taie caloriferele. „Procesele verbale de constatare se semnează de noi după ce locatarii se debranșează efectiv. Pentru ca oamenii să nu mai bată drumurile pînă la noi, ei trebuie doar să ne înștiințeze telefonic că s-au debranșat, iar o echipă se deplasează la domiciliu pentru a încheia procesele verbale și a constata debranșarea”, spune Vasile Drăgușanu, directorul de la CET Bacău. Ca să înștiințeze furnizorul că și-au tăiat caloriferul, băcăuanii trebuie să sune la telefonul 585050, interior 178 sau 206. Potrivit reprezentanților de la CET, circa 1.800 de băcăuani care primeau căldură și apă caldă de la CET au făcut cerere la asociație în această vară să nu mai beneficieze de agent termic prin sistemul de termoficare al orașului. În această perioadă, în medie, salariații de la CET încheie zilnic 20 de procese verbale de costatare a debranșării. Cît privește referatul tehnic întocmit de furnizor, acesta a devenit o simplă formalitate, de vreme ce toate cererile vin deja de la asociații cu aprobarea debranșării. Noile reglementări în domeniu stipulează că debranșarea de la sistemul centralizat de încălzire nu se mai poate face decît după ce firma își exprimă punctul de vedere în legătură cu efectele pe care le presupune acest lucru, însă asociațiile au neglijat total acest lucru. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns