Compania Pambac, din Bacău, a lansat o campanie națională de imagine pentru pastele făinoase, unul dintre cele mai importante produse din portofoliul său, acțiune menită să răspundă la eterna și presanta întrebare „Ce gătești cînd te grăbești?”
Producătorul din Bacău a planuit, încă de la finele anului trecut, ca în acest an să scoată din nou la scenă deschisă clasicele paste făinoase Pambac și să le prezinte în hainele noi pe care brandul și produsul le-au probat începînd cu primăvara 2011. Pambac a organizat, astfel, o licitație, care a fost cîștigată de agențiile Headvertising (pentru creație și strategie) și Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett (pentru serviciile media offline și online). „A fost – spune Tatiana Șoldeanu, director de marketing la Pambac – cea mai lungă licitație organizată de Pambac. Pastele făinoase sînt alunecoase la propriu, dar și la figurativ. Nu este ușor să le prinzi esența de comunicare într-o manieră clară și relevantă, atît în cuvinte, cît și în imagini. Headvertising a reușit să facă tocmai acest lucru, iar Starcom ne-a cîștigat prin eficiența și eficacitatea soluțiilor media propuse.”
Campania își propune să arate că există o soluție pentru cîștigat… timp. Nu o soluție magică, ci una la îndemînă în bucătărie. „Ce gătești cînd te grăbești? Gătești pastele Pambac, pentru că poți să le prepari rapid, într-o multitudine de rețete, cu ingredientele potrivite fiecărui moment sau sezon” – susțin organizatorii campaniei.
Campania se va derula pînă pe 31 decembrie, în magazine, la tv și online, iar Pambac va oferi răspunsuri la întrebare atît prin produsele sale, cît și prin rețetele cu paste.
Echipa dedicată acestui proiect este formată din Șerban Alexandrescu (director de creație), Radu Șoimulescu (art director), Corina Catrinoiu (project management director) – din partea Headvertising, Marian Petcu (account director), Corneliu Aruxandei (media planner), Silviu Caciur (digital planner) – din partea Starcom Media Vest și Tatiana Șoldeanu, Mirela Totu (brand manager) – din partea Pambac.
Headvertising este prima agenție din România specializată strict în creație publicitară, fondată în 1998, iar printre clienții săi actuali se numără Discovery Channel, Gazeta Sporturilor, ING Pensii și Asigurări, Milli, Red Bull sau WWF. Starcom MediaVest face parte din cea mai mare rețea de media din lume, SMG Worldwide, și din grupul de comunicare Leo Burnett. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și la alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie și Webstock.
Pambac este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața națională de paste făinoase, morărit și panificație, care deține în portofoliu brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, K7, Ador-gustul de acasă, Megafort, Patishop și PuuFuuLeț.
(Petru DONE)
Lasă un răspuns