În zilele de 1, 5 și 6 mai, unitățile BRD nu vor avea program de lucru cu clienții, cu excepția unităților situate în mari magazine, mall-uri și aeroporturi, dar și a agențiilor Bran, Poiana Brașov și Sinaia, care vor funcționa potrivit unui program special, pentru turiștii care vin inclusiv din județul Bacău.
De asemenea, în perioada 1 – 6 mai serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor oferi după următorul program:
- pe 1, 5 și 6 mai vor fi disponibile opțiunile automate de consultare sold / operațiuni și serviciile de urgență dedicate posesorilor de carduri și utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
- pe 4 mai, Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opțiunile, între orele 8,00 – 16,00.
Serviciul Vocalis se află la dispoziția clienților pentru informații generale / subscrieri / suport produse și servicii BRD, precum și pentru operațiuni (plăți facturi / transferuri intra și interbancare):
· 0800 803803 (apel gratuit în rețeaua Romtelecom)
· +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal, apelabil din țară și străinătate) sau
· *BANCA (*22622 – apel cu tarif normal în rețelele Orange și Vodafone)
. E-mail: vocalis@brd.ro
(Petru DONE)
Lasă un răspuns