Compania de televiziune, telefonie și internet pe cablu UPC a lansat serviciul de plată a facturilor online, MyUPC. Compania se aliniază, astfel, liniei abordate în piață de alți furnizori de servicii, precum Orange sau E.ON.
Avantajele acestei facilități sunt vizibilitatea unui istoric de client, localizarea serviciilor în funcție de adrese, activarea de notificări și alte opțiuni. Cu MyUPC, compania extinde gama de modalități de plată și oferă clienților posibilitatea de a economisi timp. „Timpul – a opinat Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer (CMO) al UPC România – este una dintre cele mai importante resurse și, de aceea, ne dorim să-l oferim clienților prin noul serviciu online My UPC. Plata online a facturilor este deja un fenomen în România, volumul lor crescând cu aproximativ 60% în acest an, ceea ce arată că românii își doresc această opțiune. MyUPC face parte dintr-un proiect mai amplu, UPC Cares.”
Clienții trebuie să-și creeze un cont, prin introducerea codului de client și a numelui de familie, apoi au acces la toate facilitățile oferite de My UPC în această fază – plata online a facturilor, printr-un singur click, vizualizarea istoricului facturilor, detalii legate de servicii contractate, plata în avans și biblioteca online de manuale și tutoriale puse la dispoziție de UPC.
Totodată, clienții care au nevoie de asistență pot contacta, prin My UPC, echipa de specialiști Relații Clienți. Platforma beneficiază de un design simplu și intuitiv, pentru o navigare ușoară.
Pentru partea de plăți online, UPC România folosește serviciile PayU. Într-o primă fază, clienții vor avea la dispoziție două modalități de plată – prin card bancar și plata automată PayByClick – prin card cu stocare de token. Într-o fază ulterioară, clienții vor avea la dispoziție și posibilitatea plăților recurente, prin opțiunea PayOnTime. Toate modalitățile de plată garantează securitatea datelor clienților.
Petru Done
Andrei a zis
….in 2014….