Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a făcut publice numele firmelor care au depus oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru Autostrada Bacău – Pașcani. În luna aceasta urmează să fie atribuită și licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate a autostrăzii Bacău – Brașov.
În ce privește Autostrada Bacău – Pașcani, care face parte din coridorul ce va lega Moldova de sudul țării, asocierile de firme care au depus oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate sunt:
- Asocierea SC TRACTEBEL ENGINEERING SA — SC EGIS ROMANIA SA — SC EGIS INTERNATIONAL SA
- Asocierea CONSITRANS SRL — SEARCH CORPORATION SRL — AECOM INGENIERIA SRL
- Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA — BETA COPS SRL
- Asocierea 3 TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA — SC SPECIALIST CONSULTING SRL — TERRITORIAL DATA ELABORATION SRL
- Asocierea CONSIS PROIECT SRL — PROINTEC SA — IDOM INGENIERIA Y CONSULTORIA
- Asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI — TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
În perioada următoare, pe parcursul a 50 de zile, se vor evalua ofertele depuse, urmând ca după finalizarea raportului de atribuire să se anunțe câștigătorii procedurilor de achiziție publică, se arată în comunicatul CNADNR.
Autostrada Bacău – Pașcani este parte integrantă din Memorandumurile aprobate de Guvern cu tema ”Strategia de absorbţie a fondurilor europene nerambursabile aferente construcţiilor de autostrăzi în România având ca sursă de finanţare Fondul de Coeziune şi Fondul European de Dezvoltare Regională din cadrul POIM 2014 – 2020”. Lungimea autostrăzii este de 81 km, iar costul estimat este de 5,4 milioane de euro pe kilometru.
Bursucul a zis
Alt furt organizat.Nu o sa aveti niciodata o autostrada de 50 de km intre Adjud si Bacau in stilul asta.Auzi la ei ,marele studiu de fezabilitate pt o bucata de himera de autostrada care nu se va construi niciodata.Pentru ca practic e nevoia de ea ca sa-si plimbe cocalarii amantele ca schimburi comerciale intre Pascani si Bacau nu prea sunt,iar intre Romania,Ucraina si Moldova sunt ceva,dar gagicile pot merge si cu microbuzele.
Sunteti neseriosi total.Un oras mare ca Bacaul a ramas fara primar ca era pe la zdup cu tobe si trambite.Acum e iar la primarie,innebunesti complet.
ypse a zis
Pas cu pas se renunta la abordarea politicianista care propunea autostrada Brasov-Bacau si se ajunge la solutia tehnica fireasca pentru Moldova, adica autostrazile Tg. Mures-Iasi-Ungheni si Ploiesti-Bacau-Suceava-Siret.De fapt sunt singurele finantabile cu fonduri europene.
uncas a zis
Sunt cele mai banoase lucrari de proiectare ( se cheama SF-uri ! ) si cele mai bune ( nu se fac niciodata ! ) si nu a verificat nimeni sumele enorme ce le incaseaza firmele din esalonul II ( subcontractante de lucrari ) . Tineri capabili cu firme de apartament in masini luxoase sfideaza bunul simt .
Speram ca in cazul de fata una din cele 5 fime participante care o sa castige ( sunt firme puternice ) sa nu mai subcontracteze lucrarile la firmulite care nu au capacitatea si profunzimea unor firme de nivel european .