Eliberarea autorizației de amplasare și execuție de lucrări tehnico-edilitare subterane și/sau aeriene în zona drumurilor publice. În funcție de natura lucrărilor este necesară prezența avizelor de amplasament de la Romtelecom; RAGC; Termloc; CET; Distrigaz; Electrica; Direcția Sanitară; Inspectoratului de Protecție de Mediului; Grupul de Pompieri Bacău sau Protecția Civilă.
Romtelecom. Pentru obținerea avizului de amplasament pentru construcții noi sînt necesare: copie după certificatul de urbanism – un exemplar; copie plan de încadrare în zonă – un exemplar; copie plan de situație – două exemplare.
Pentru obținerea avizului de amplasament pentru extinderi rețele sau branșamente: copie plan de încadrare în zonă, un exemplar; copie plan de situație, două exemplare.
RAGC. Pentru obținerea avizului de amplasament pentru construcții noi – copie după certificatul de urbanism, un exemplar; copie plan de încadrare în zonă – un exemplar; copie plan de situație – două exemplare.
Pentru obținerea avizului de amplasament pentru extinderi rețele sau branșamente: copie plan de încadrare în zonă, un exemplar,
copie plan de situație, două exemplare.
Termloc, Termoelectrica, Distrigaz, Electrica. Pentru obținerea avizului de amplasament pentru construcții noi, extinderi rețele sau branșamente: copie după certificatul de urbanism, un exemplar; copie plan de încadrare în zonă, un exemplar; copie plan de situație, două exemplare.
Direcția Sanitară; Inspectoratul de Protectia a Mediului;Grup Pompieri Bacău; Protecția Civilă. Pentru obținerea avizului de amplasament pentru construcții noi, extinderi rețele sau branșamente: copie după proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.) – în două exeplare în cazul obținerii avizului de la Protecția Civilă.
Obținerea avizelor de principiu. Avizul de principiu este un document eliberat de administratorul domeniului public (Primăria municipiului Bacău) și este necesar proiectantului în vederea elaborării documentației. Pentru obținerea lui se vor depune la Registratura Primăriei o cerere scrisă și un exemplar din planul de situație.
Eliberarea autorizației de amplasare și execuție de lucrări tehnico-edilitare subterane și/sau aeriene în zona drumurilor publice: sînt necesare avizele deținătorilor de rețele din zona în care se va realiza lucrarea respectivă.
Eliberarea numerelor poștale: cerere scrisă; planul de situație întocmit de o persoană autorizată; actul care face dovada proprietății asupra imobilului sau terenului pentru care se solicită număr poștal; chitanța reprezentînd contravaloarea taxei de 100.000 lei, achitată la casieria Primăriei municipiului Bacău; adeverință de la Asociația de locatari/proprietari, care să ateste că nu figurează cu debite; pentru persoanele care locuiesc la casă, adeverințe de la R.A.G.C. (apă-canal) și de la Primărie (taxa de salubritate); adeverința de la administrația financiară (din care să rezulte că nu figurează cu debite).
Eliberare permis de liberă trecere: cerere scrisă; tipul autovehiculului, tonajul, serie certificat înmatriculare; seria permisului conducătorului autovehiculului; zilele din saptămînă în care se circulă și pentru ce perioadă e solicit permisul; chitanța reprezentînd taxa plătită la casieria Primăriei Municipiului Bacau. Pentru autoturismele cu o greutate de pînă la 3,5 tone, valoarea taxei este de 18.000 de lei/zi; 24.000 de lei/zi între 3,5 și cinci tone, 34.000 de lei/zi între cinci și zece tone și 47.000 de lei/ zi pentru autovehiculele mai mari de zece tone.
Lasă un răspuns