• „gheizerul” de pe Aleea Proiectanților a furnizat, timp de patru ore, apă caldă pentru plantele din spatele blocului 5 • intervenția firmei Egreta a fost grăbită doar de un telefon al directorului CET
O țeavă de apă caldă spartă a fost reparată de lucrătorii societății Egreta numai după intervenția personală a directorului general al CET Bacău, Vasile Drăgușanu, sesizat, la rîndul său, de redactorii Ziarului de Bacău. Ieri dimineață, între orele 6 și 10, copacii din spatele blocului 5 de pe Aleea Proiectantului au fost „irigați” cu apă fierbinte, care țîșnea dintr-o țeavă spartă ca dintr-o grădină arteziană. Deși dispeceratul CET a fost anunțat telefonic în jurul orei 8, iar persoana care a răspuns a promis că în cel mai scurt timp va ajunge acolo o echipă de intervenție, pînă la ora 9,30 nu apăruse în zonă nici un lucrător. Contactat telefonic, directorul general al CET Bacău, Vasile Drăgușanu, a promis că situația se va rezolva, precizînd că „numai firma Egreta poate să intervină, deoarece ei se ocupă de această activitate. Vom face presiuni pentru o intervenție mai rapidă, voi vorbi la firmă. Oricum, apa consumată va fi scăzută din factura asociației, în funcție de intervalul orar în care s-a înregistrat pierderea. Trebuie să se intervină rapid, indiferent cine plătește pierderea. În acest caz, pierderea o plătește societatea noastră.”
Într-adevăr, ca prin minune, puțin după ora 10, o echipă de intervenție ajunsese la fața locului, iar apa caldă fusese oprită.
Locuitorii din zonă au fost însă nemulțumiți de „viteza de reacție” a celor de la Egreta. „Dom’le, curge apa asta caldă de cîteva zile și noi o plătim. Să facă ceva, să o oprească. Am anunțat eu la centrală, au venit, s-au uitat. O zi s-au uitat, o zi au săpat, o zi n-au mai venit, au lăsat-o așa. Acum, văd că lucrează. Nu știu ce treabă-i asta, cum au lucrat”, a spus Aurel Leonte, șeful scării în dreptul căreia a avut loc defecțiunea.
Contactat telefonic, directorul puncte termice al societății Egreta, Vasile Hărmănescu, a recunoscut că a intervenit personal pentru repararea defecțiunii: „Defecțiunea a apărut joi dimineață. Am discutat cu domnul director Drăgușanu și am dat telefon să se intervină mai repede. Am trimis oamenii acolo, iar la această oră (n.r.- ieri, la ora 13,20), defecțiunea a fost rezolvată, iar lucrările s-au încheiat. Într-adevăr, în jurul orei 13 țeava fusese sudată, directorul Hărmănescu neprecizînd însă cine se va ocupa de refacerea pavajului distrus de echipa de intervenție, care a trebuit să sape o groapă pentru a interveni la țeavă. „Problema de refacere este mai complicată. Sînt locuri unde intervenim noi, locuri unde intervin RAGC-ul, Termloc-ul, etc. Avem problema asta tot timpul. Se cam dă vina de pe unul pe altul”, a mai spus directorul Hărmănescu. (Codrin POP)
Lasă un răspuns