Foarte mulți băcăuani ne-au semnalat că au probleme cu zborurile Wizz Air, una dintre cele două companii aeriene care activează pe Aeroportul Bacău. Aceștia se plâng de faptul că zborurile au avut întârzieri semnificative, iar în multe cazuri itinerariile le-au fost modificate de companie sau chiar anulate.
Mai mulți cititori ne-au semnalat că au primit mesaje de la compania Wizz Air, prin care sunt notificați că zborurile le-au fost modificate, chiar de mai multe ori în decurs de o lună.
„Am cumpărat bilete pentru luna august, între 4-14 august, spre Italia. Doar în luna mai am primit două notificări că mi-au fost schimbate datele de zbor. Acum returul este cu o zi mai devreme, în cazul în care eu deja mi-am rezervat cazarea pentru concediu. Nu mi se pare în regulă”, este unul dintre mesajele primite pe adresa redacției.
Ce pot face clienții afectați de modificările zborurilor
Compania de zbor recunoaște problemele apărute, confirmând, la solicitarea Ziarului de Bacău, faptul că există reprogramări sau chiar anulări ale unor zboruri, însă îndeamnă clienții să se informeze din sursele oficiale. Wizz Air susține că a pus la dispoziția celor afectați o serie de instrumente pentru a le face cât mai ușoară situația.
„Ne pare foarte rău că prea mulți dintre pasagerii noștri experimentează întârzieri ale zborurilor și, în unele cazuri, anulări. În industria de transport, Wizz Air și celelalte companii aeriene fac tot ce pot pentru a ajuta cât mai mulți pasageri să ajungă la destinație la timp și cu întârziere minimă. Cu toate acestea, printre alte probleme care cauzează instabilitate operațională în întreaga industrie a călătoriilor, există o lipsă larg răspândită de personal, în special în rândul controlorilor de trafic aerian, la nivel de operațiuni la sol și de gestiune a bagajelor, la securitate și în general în aeroporturi.
Wizz Air a crescut cumunicarea directă cu toți clienții săi prin mesaje text, e-mail și apeluri telefonice pentru a se asigura – pe cât posibil – că aceștia sunt cât mai bine informați cu privire la orice modificare a serviciilor. Rezervarea direct pe wizzair.com sau aplicația WIZZ – spre deosebire de alte platforme de rezervare online – rămâne cea mai bună modalitate de a ne asigura că ajungem mai repede la clienții noștri.
Ne cerem sincer scuze acelor clienți ale căror planuri de călătorie au fost afectate, deoarece înțelegem cât de dezamăgiți sunt, mai ales când atât de mulți oameni doresc și merită să călătorească din nou oriunde în lume. Încercăm să facem tot ce putem pentru a le oferi un set de opțiuni pentru ca aceștia să poată călători, inclusiv zboruri alternative cu Wizz Air, o rambursare integrală sau 120% sub formă de credit de companie (ne propunem să procesăm ambele variante în termen de o săptămână)”, a transmis Daniel Amzăr, din partea companiei Wizz Air.
MIHAI TRAIAN a zis
Wizz-Air,o firma nesigura.Evitati-o .
Alex a zis
Si care sunt sfaturile mentionate de titlu?
Ziarul de Bacau a zis
În text găsiți tot ceea ce aveți nevoie.
Mazzz a zis
Doar voi vedeți sfaturile.
Cătălin a zis
Nu mai călătoriți cu aceasta companie.Neseriosi!
MIHAI TRAIAN a zis
Sunt curios dacă este cineva care având bilete la Wizz AIR li s-a anulat cursa și a primit înapoi banii pentu bilet.
Andronic a zis
Bună!
Luni dimineață am avut zbor din Iași la orele 6 dimineața si cu o ora înainte de înregistrare am fost anunțați ca zborul e anulat.Dupa un drum lung spre aeroport, o noapte ne dormita,cheltuieli si o zi de munca pierduta.
Gianny a zis
Am primit banii înapoi pe card sau sub forma de credit 120 la sută .De mai multe ori anul trecut.
Bontas Liviu a zis
Eu acelasi lucru…Bologna Bacau 21/31 August,mi-au dat varianta22/29…..
Sorin Iancu a zis
Si cine opreste aceasta companie sa angajeze oameni?……Pur si simplu nu vor,prefera sa-si bata joc de oameni.Nu inteleg de ce nu comunica macar cu o zi inainte anularile,nu cred ca si ei „afla”abia cu o ora-doua ca nu pot efectua cursa