„Pizzarotti, oaia neagră de pe AutostradaA7!”, notează Asociația Pro Infrastructură. „Progresul pe cei 21 kilometri ai lotului 1 al A7 Ploiești-Buzău, între Dumbrava (nod A7-A3) și Mizil este dezamăgitor, chiar dacă nu aveam așteptări mari de la asocierea Pizzarotti-Retter”, a mai notat asociația.
CNAIR a raportat la final de noiembrie un stadiu fizic oficial de doar 1,5%, la 3 luni de la emiterea ordinului de începere lucrări, 22 august 2022.
„Desigur, avem o zonă cu o descărcare arheologică în curs, avem veșnicele probleme birocratice, dar asocierea Pizzarotti-Retter are suficient front de lucru pentru a demonstra că își poate respecta termenul contractual: aprilie 2024. Însă cu această „mobilizare” și căutând constant optimizări de soluții tehnice (la structuri, în special), constructorii vor rata cu brio termenul și se vor lungi cu inaugurarea până spre sfârșitul anului 2024. Noi încă sperăm că vor face uitat gustul amar de pe lotul 1 A10 Sebeș-Turda și de pe alte proiecte rutiere și feroviare”, afirmă Asociația Pro Infrastructură.
un om a zis
Eu nu inteleg cum aceste firme straine care nu au o baza materiala conforma cerintelor aici in tara isi permit sa liciteze astfel de lucrari ????? Pai daca in 3 luni au realizat 1,5 % inseamna ca in ritmul acesta isi vor onora obligatiile in 30-40 de ani !!! Afara cu ei din moment ce inteleg ca au mai tras teapa si la alte lucrari iar organele in masura sa ii „sature de tepe ” !!!
Reader a zis
Te faci că nu înțelegi. Și un copil de 2 ani știe că numai corupția este cea prin care aceste firme își permit să dea țeapă după țeapă fara consecințe.
Tudor a zis
Buna ziua
De ce statul Român nu ia exemplul de la Kaufland Lidl.Profi marile multinaționale care construiesc în România cu firme românești iar termenul final de execuție este strict
Magazinele trebuie deschise în data de x ,acolo nu exista întârzieri la data deschiderii clienți ies cu cumpărături din magazin
De ce nu se procedează și la noi așa,mai mult la ăștia ai negociat un preț cu iei ăla e sfânt nu exista majorări de preț nu îi interesează că sânt lucruri ascunse nu accepta nimic aceștia știu să îți pună penalizari
Wolf a zis
Daca erau seriosi circula romanul ca omul asa…mai fura birocratii un ban!!!
Tzesto a zis
De acord că aceste firme fac de ani de zile jocurile in sfera construcțiilor atât pe rutier și feroviar dar acest aspect este acceptat tacit și susținut legal de toate partidele care s-au aflat la guvernare. In schimb este o mare problema cu acest APl care pe știe pe toate iar ei în viața lor nu au manageriat un contract că să aibă o opinie corectă.
Maria a zis
Mafie ín tot mondul…politică multă şi lume saracă💔🙏😓👿👿👿👿👺