• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

Cotidian de știri și investigații

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Economie / Probleme pe un lot al Autostrăzii A7 Moldova. Vezi cine este „oaia neagră”, potrivit Asociației Pro Infrastructură!

Probleme pe un lot al Autostrăzii A7 Moldova. Vezi cine este „oaia neagră”, potrivit Asociației Pro Infrastructură!

Ziarul de Bacau 30 decembrie 2022 6 comentarii

LikeShare

„Pizzarotti, oaia neagră de pe AutostradaA7!”, notează Asociația Pro Infrastructură. „Progresul pe cei 21 kilometri ai lotului 1 al A7 Ploiești-Buzău, între Dumbrava (nod A7-A3) și Mizil este dezamăgitor, chiar dacă nu aveam așteptări mari de la asocierea Pizzarotti-Retter”, a mai notat asociația.

CNAIR a raportat la final de noiembrie un stadiu fizic oficial de doar 1,5%, la 3 luni de la emiterea ordinului de începere lucrări, 22 august 2022.

„Desigur, avem o zonă cu o descărcare arheologică în curs, avem veșnicele probleme birocratice, dar asocierea Pizzarotti-Retter are suficient front de lucru pentru a demonstra că își poate respecta termenul contractual: aprilie 2024. Însă cu această „mobilizare” și căutând constant optimizări de soluții tehnice (la structuri, în special), constructorii vor rata cu brio termenul și se vor lungi cu inaugurarea până spre sfârșitul anului 2024. Noi încă sperăm că vor face uitat gustul amar de pe lotul 1 A10 Sebeș-Turda și de pe alte proiecte rutiere și feroviare”, afirmă Asociația Pro Infrastructură.

LikeShare

Din categoria: Economie Etichete: Autostrada A7

Reader Interactions

Comentarii

  1. un om a zis

    31 decembrie 2022 la ora 7:59 am

    Eu nu inteleg cum aceste firme straine care nu au o baza materiala conforma cerintelor aici in tara isi permit sa liciteze astfel de lucrari ????? Pai daca in 3 luni au realizat 1,5 % inseamna ca in ritmul acesta isi vor onora obligatiile in 30-40 de ani !!! Afara cu ei din moment ce inteleg ca au mai tras teapa si la alte lucrari iar organele in masura sa ii „sature de tepe ” !!!

    Răspunde
    • Reader a zis

      1 ianuarie 2023 la ora 4:44 pm

      Te faci că nu înțelegi. Și un copil de 2 ani știe că numai corupția este cea prin care aceste firme își permit să dea țeapă după țeapă fara consecințe.

      Răspunde
  2. Tudor a zis

    31 decembrie 2022 la ora 2:38 pm

    Buna ziua
    De ce statul Român nu ia exemplul de la Kaufland Lidl.Profi marile multinaționale care construiesc în România cu firme românești iar termenul final de execuție este strict
    Magazinele trebuie deschise în data de x ,acolo nu exista întârzieri la data deschiderii clienți ies cu cumpărături din magazin
    De ce nu se procedează și la noi așa,mai mult la ăștia ai negociat un preț cu iei ăla e sfânt nu exista majorări de preț nu îi interesează că sânt lucruri ascunse nu accepta nimic aceștia știu să îți pună penalizari

    Răspunde
  3. Wolf a zis

    31 decembrie 2022 la ora 6:59 pm

    Daca erau seriosi circula romanul ca omul asa…mai fura birocratii un ban!!!

    Răspunde
  4. Tzesto a zis

    1 ianuarie 2023 la ora 3:22 am

    De acord că aceste firme fac de ani de zile jocurile in sfera construcțiilor atât pe rutier și feroviar dar acest aspect este acceptat tacit și susținut legal de toate partidele care s-au aflat la guvernare. In schimb este o mare problema cu acest APl care pe știe pe toate iar ei în viața lor nu au manageriat un contract că să aibă o opinie corectă.

    Răspunde
    • Maria a zis

      2 ianuarie 2023 la ora 12:30 pm

      Mafie ín tot mondul…politică multă şi lume saracă💔🙏😓👿👿👿👿👺

      Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

Tragedie la Moinești! Un bărbat de 50 de ani și-a pierdut viața într-un accident de circulație

Intervenție în premieră la SJU Bacău. Chirurgi din Bacău și Iași au operat un pacient care risca să-și piardă singurul picior

Fenomenul de îmbătrânire a populației la nivelul județului s-a accentuat. După vârsta medie, Bacăul este pe locul 12 la nivel național

O femeie de 40 de ani a murit călcată de un tren marfar, în apropiere de Gara Bacău

Abia ieșit din închisoare, un tânăr băcăuan a furat dubița Fan Curier și o altă mașină, din Parcul Trandafirilor

Post de inginer diplomat PNA/CNS la R.A. ROMATSA – D.S.N.A. Bacău

22 octombrie 2022

Post de inginer diplomat PNA/CNS la R.A. ROMATSA – D.S.N.A. Bacău

21 octombrie 2022

Loc de muncă la R.A. ROMATSA – D.S.N.A. Bacău

15 octombrie 2022

Loc de muncă la R.A. ROMATSA – D.S.N.A. Bacău

14 octombrie 2022

Ultimele comentarii

  • Mari la Primarul Viziteu anunță măsuri pentru problema câinilor maidanezi: amenzi pentru proprietari și sterilizări chiar în cartiere
  • Ardei la Abia ieșit din închisoare, un tânăr băcăuan a furat dubița Fan Curier și o altă mașină, din Parcul Trandafirilor
  • Veteranul la Un afacerist controversat din Constanța va construi cea mai scumpă parcare din Bacău. Primăria va plăti peste 33 de milioane de lei de la buget
  • Veteranul la Un afacerist controversat din Constanța va construi cea mai scumpă parcare din Bacău. Primăria va plăti peste 33 de milioane de lei de la buget
  • N la Directorul Școlii Miron Costin a fost demis, după scandalul zilei de naștere a unui elev, sărbătorite cu șampanie și animatoare

Cabinet parlamentar

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Mokka – Card de Cumparaturi
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale
  • Salon cosmetica

Cabinete parlamentare PNL

Trafic Ziarul de Bacău · Copyright © 2023 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău