Clientii Bancpost au fost supusi ieri, 10 februarie, unei noi tentative de frauda pe e-mail, prin metoda „phishing”. „Banca – se arata intr-un comunicat al acesteia – reaminteste ca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking ori pentru a le cere informatii referitoare la numele de utilizator, parola, numar de card, PIN de card sau data expirarii acestuia”.
Modalitatea de fraudare, cunoscuta sub numele de „phishing”, consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara. Un mesaj de acest tip a fost transmis pe 10 februarie, ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii, in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii).
Desi s-au facut toate demersurile ca site-ul respectiv sa fie inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare sa se repete. „Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale. Mentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment” – au mai spus oficialii bancii. (Petru DONE)
Lasă un răspuns