Agricola Bacau, unul dintre principalii competitori din industria carnii de pui, a ales agentia de relatii publice Rogalski-Grigoriu pentru gestionarea contului sau de PR, iurma unei licitatii la care au fost invitate trei agentii. Contractul se va derula pe o perioada de doi ani si acopera toata gama de servicii specializate din acest domeniu – consultanta strategica si de crisis & issues management, precum si servicii de media relations si online PR, atit pentru comunicarea corporate, cit si pentru comunicarea de produse, pentru toate brandurile aflate in portofoliul Agricola, respectiv carne de pasare, produse pre-gatite – Sav’Or, produse preparate fierte si afumate, salamuri crud-uscate.
„Rogalski-Grigoriu – spune Cristian Calin, Corporate PR Manager Agricola – a raspuns in cel mai inalt grad asteptarilor noastre, enuntate in brief-ul de pitch, in ceea ce priveste colaborarea cu o agentie specializata de PR. Echipa de PR a venit cu o propunere care a dovedit o buna intelegere a industriei de profil, precum si a nevoilor pe care consumatorii le au astazi, propunerile tinind cont de aceste realitati, dar si de schimbarea peisajului media din ultima perioada. Sintem increzatori in aceasta colaborare”. Anul trecut, analizele cantitative si calitative efectuate la cererea companiei Agricola de doua agentii distincte specializate in PR au relevat acelasi lucru: ca Agricola a fost lider in comunicarea de relatii publice, in special in comunicarea de companie. Astfel, Agricola a avut un Share Of Voice de 21% (SOV plus indicator de vizibilitate al brandului in presa scrisa care are ivedere toate articolele generate si numarul articolelor dedicate masurate in centimetri patrati sau ca procentaj versus competitie) si cel mai mare numar de articole dedicate. Masuratoarea a fost facută in comparatie cu principalii jucatori din piata de carne de pui si cei din piata de carne procesata (mezeluri). Agricola Bacau a generat, anul trecut, articole de presa estimate la peste 150.000 de euro (Media Value). „Acest lucru, dar si condiţiile dificile carora avicultura romaneasca trebuie sa le faca fata in acest an, ne-au determinat sa luam decizia de a adopta, in 2010, o strategie de comunicare preponderent de relatii publice, care sa sprijine printr-o expunere mare in presa scrisa si online actiunile tactice de tip BTL adoptate in strategia de marketing” – a precizat Cristian Calin.
Cine este R&G
Echipa Rogalski-Grigoriu a lucrat si intre anii 2005 si 2007 pentru Agricola Bacau si a realizat una dintre cele mai apreciate campanii de crisis communications din Romania – Biosecurizat, care a fost premiata la Romanian PR Award si a luat aur la SABRE, fiind considerata un exemplu de bune practici si creativitate in solutionarea unei situatii de criza. Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor. Cu experienta a peste zece ani de specializare in domeniul Relatiilor Publice si validarea a sute de proiecte de referinta in Romania si la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agentie din Romania careia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat de trei ori trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, performanta neatinsa pina in prezent de nicio alta agentie din Europa. Agentia este prima detinatoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenta in crisis management. Rogalski Grigoriu are o echipa de 15 consultanti specializati prin Chartered Institute of Public Relations, precum si competente extinse in comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management si Competitive Intelligence. Rogalski Grigoriu este agentia de PR cu expertiza completa in consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management. Cu un model propriu de management al ideilor si al talentelor, precum si instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se pozitioneaza de partea publicului, contribuind in mod activ si vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clientilor sai.
mihaela a zis
Intrebare: oare acasta companie atat de performanta ii va consilia si in domeniul relationarii cu actionarii pe care Agricola i-a spoliat de atata amar de ani ? Asteptam cu nerabdare adunarea generala , in acest sens