Parlamentarul băcăuan Cristian Ichim (DREPT) acuză traficul de coșmar din municipiu, arătând cu degetul spre administrația locală care nu a găsit soluții pentru a-l descongestiona. Din contră, măsurile luate până acum au dus la creșterea poluării și aglomerării din oraș.
Traversarea orașului de la un capăt la altul, mai ales la ore de vârf, pare o misiune imposibilă pentru cei care nu vor să întârzie. Străzile înguste și adesea închise, benzile ocupate constant din lipsa parcărilor, lucrările începute haotic și abandonate și intersecțiile semaforizate care mai degrabă încurcă decât fluidizează traficul ne plasează în competiție directă cu Bucureștiul la capitolul blocaje.
Problemele de trafic din Bacău nu sunt doar o neplăcere zilnică, ci indică o lipsă de soluții reale din partea autorităților. În loc să extindă rețeaua de transport public sau să mărească prezența poliției rutiere și locale pentru a decongestiona traficul, autoritățile ne condamnă la un stres continuu și contribuie la creșterea poluării în orașul în care trăim cu toții.
Pentru a începe remedierea acestei crize urbane, este crucială finalizarea de urgență a lucrărilor de infrastructură, finalizarea sistemului de gestionare inteligentă a traficului și semaforizarea corespunzătoare a intersecțiilor abandonate după alegerile locale. Situația actuală nu doar blochează traficul, ci și pune în pericol siguranța participanților, din cauza marcajelor incomplete și semafoarelor suprapuse și/sau nefuncționale.
arată deputatul DREPT Cristian Ichim
Georgica a zis
Bun,ok
Dar ce ați făcut dvs pentru fluidizare,o idee.
A sta pe banca și a arunca cu pietre e f ușor.
Puneți mâna pe treabă toți lăsați covrigul deoparte
Puterea exemplului!
vainer a zis
Pe biciclete, hai pe biciclete, ca tot vine iarna !!!
Ha Ha Ha !!
Ce va plangeti, asa ati votat, asa aveti, Ha ha ha !!
Viorica Sofronie a zis
Toti obositii isi expun idei si isi dau cu parerea intr-un mod infantil.
Pentru decongestionarea oraselor solutia trebuie sa fie la nivel national.
Sa termine odata ministerul dezvoltarii cu mascarada proiectelor de 2 bani implementate prin firmele politicienilor senatori si deputati, gen piste de biciclete si statii de autobuz mizerabil proiectate si i exacrabil implementate tot de firmele lor ca sa sifoneze banii publici.
Primul lucru dupa asta trebuie un plan national al infrastructurii feroviare de mare viteza care sa lege marile orase si toate capitalele europene, pentru pasageri si marfuri.
Infrastructura feroviara trebuie concentrata si capilar intrametropolitan pentru navetisti in micile si marile orase, la nivel de judet.
Simultan o strategie nationala a parcarilor subterane…ce pot fi folosite in viitor ca adaposturi anti aeriene sau in caz de calamitati… in parteneriat public privat cu suventii sau dobanzi subventionate.
Intrucat animalele politice si mafia imobiliara au distrus toate orasele furand efectiv terenuri publice sau construind peste tot inclusiv intre blocuri, nu mai avem locuri cu verdeata si spatii de joaca, in contextul exploziei de masini ce creste anual.
Ca in marile mal-uri, se pot constru parcari subterane multi nivel in fiecare cartier, ca toti sa parcheze exclusiv in subteran, iar deasupra se pot amenaja parcuri si locuri de joaca.
In orase impreuna cu asociatiile de profesionisti si politia circulatiei se pot alege solutiile cele mai viabile pentru sistematizare, ce trebuie sa includa sensuri unice, parcari in puncte de interes, semaforizare inteligenta …etc.
Lasati pistele de biciclete pe care merg doar cativa din locuitorii oraselor, ocazional si asta din aprilie pana in septembrie si cand nu sunt precipitatii…tinad cont de climatul din Romania precipitatii avem mereu cu exceptia a 2 luni din vara…
Statiile de autobuz niste mizerii de impresie estetica, ce ajung sa rugineasca in 3 ani…
O statie de autobuz serioasa este una aclimatizata vara/iara, ce se poate inchide in care sa poata intra 10-15 persoane, monitorizata video, cu sistem de siguranta si alarmare in caz de pericol pentru persoane singure seara.
Restul sunt vrajeli de campanie electorala!
Cri cri cri a zis
Era la mintea găinii , ca dacă iei 30-40% din partea carosabilă , să faci din ea NIMIC , să îngustezi brusc pătrunderile în intersecțiile cheie ale orașului , ca să faci loc la NIMIC , rezultatul va fi un haos general !!!! Doar în mintea nulității de Luci(fer) , e progres …..dar , asta s-a votat , înseamnă ca asta se dorește ! Prostia este la un nivel incredibil în acest așa zis oraș !!! Așa ca …. MUCLES !!! 😂
Carmen Apostolache a zis
Stai jos ai nota 2 nu ti-ai facut temeinic lectia!
Nu e vina edilului in functie pentru proiectul cu bicicleltele, decat partea de implementare, calitatea executiei lucrarilor ce pare a fi una slaba.
Vinovatul este Necula Cosmin, seful TSD, cam repetent la scoala, ce nu a reusit ca maica-sa sau taica-su intr-o profesie onorabila si i-a curs mucii la PSD…
Dupa ce si-a vazut sacii in caruta a facut schema cu ProRomania si l-a imbratisat pe Ponta…probabil seful lui nu i-a placut prea mult aceasta manevra….
Vinovati de proiectele astea sunt mafiotii de senatori si deputati ce prin firmele proprii de consultanta concep mizerii de proiecte…ce le aduc la ministerul dezvoltariii… primarii acceseaza proiectele….prin firmele parlamentarilor…ca sa castige fondurile cotizeaza… si dupa implementarea …tot cu firmele de casa se face…si iarasi cotizeaza la parlamentari si unii administratori la primari si tot asa o mare incomensurabila de proiecte de 2 lei mizerabile….concepute pentru sustragerera fondurilor europene si bani de la bugetul de stat sau local…
Marcela Coolaca a zis
Dacă zice Fulga …..😂😂😂
Cri cri a zis
Tu ești bărbat sau Carmen , până la urmă ???😂😂😂
JOS MAFIA IMOBILIARA ! a zis
Incredibil ! Colegul de partid al lui Trotineață, ales pe listele USR, sare la beregata vatafului ales cu numai 18 la suta din voturile electorilor bacauani !
Doua masuri erau suficiente – xxx cocalarilor imobiliari care au infectat orasul asta cu blocuri care incalca in mod evident si flagrant legislatia in vigoare, neavand numarul de parcari necesare (cate una de apartament) plus parcarile comerciantilor de la parter, si care blocuri nu au decat niste urme de verdeata, adica nu respecta PUG-ul Bacaului si legislatia nationala. Cum li s-a dat autorizatie de construire ? Daca erau facute conform legii, erau mai putine blocuri construite, plus ca orice om cu mintea intreaga se gandeste, cum dracu sa se ridice zeci de blocuri in Nord, cand eu am o singura sosea care strabate zona asta ?!!!!
Iar a doua chestie, evident, pișetele de biciclete, care oricum sunt acum ocupate de masini parcate mai mult sau mai putin ocazional. Politia doarme, evident.
Greu de inteles cum de a castigat Trotineață alegerile locale. Imposibil de priceput cum de a castigat USR aceste alegeri ! Vin alegerile, bacauanii vor vota UUUUSEEEEEREEEE ! Ura !!!
-comentariu cenzurat
Andrei Crmol a zis
Stimate domn…de la Sechelariu pana la Necula si Viziteu….mafia imobiliara, ajutati de avocatii de casa conectati la judecatori si procurori…a inflorit…
In anii de mandat ai lui Stavarache, Sechelariu si Necula s-au furat terenurile publice cu ajutorul avocatilor de casa si s-a construit peste tot ilegal.
Evident ca si cu ajutorul functionarilor publici din Primaria Bacau…nu doar prin edili se fac combinatiile…
Autorizatii de case intre blocuri…e plin Bacaul….se obtin cu spagi la functionarii publici….autorizatii de blocuri intre case se optin cu spagi la edilisi la functionarii publici…
Acum e clar, este epoca lui Viziteu… deja se vad licitatiile offline de 500 mil lei…deci el e pe cai mari…dar gurile rele zice ca si ciubucurile ii plac…ca la toti demnitarii dealtfel…
Ce nu ati vazut cazuri….ministru prins cu sirau de carnati…alt ministru cu 100-200 lei…sef de CJ la Vaslui cu portbagaju de miliarde….la Iasi cu tabla…
Sug mizerabilii tot ce prind…
stan a zis
Un proiect similar , cu piste de biciclete , fonduri europene ,modernizari ,etc . , proiectat se pare de aceeasi firma ca in Bacau , a existat si in Bucuresti . Acolo insa Nicusor Dan , consiliat de niste persoane competente , a refuzat executarea lui , pentru ca ar fi ucis traficul rutier . La noi nu exista asemenea salariati capabili in primarie si a iesit ce se vede . Situatia acestor analfabeti functionali care populeaza primaria persista de mai multa vreme , actualul primar n-a facut nimic sa corecteze lucrurile , ba se pare chiar ca le-a inrautatit . Traficul rutier in orele de varf va fi multa vreme o mare problema pentru acest oras , nu exista nici vointa politica , iar de pricepere nu are rost sa mai vorbim .