Compania românească DAN Air a împlinit un an de activitate pe Aeroportul din Bacău. Borna a fost marcată printr-o conferință de presă în care conducerea operatorului aerian, alături de șefii Aeroportului Internațional „George Enescu”, a vorbit despre reușitele colaborării.
CEO-ul DAN Air, Matt Ian David, a declarat că performanța companiei a crescut în ceea ce privește zborurile fără întârzieri, iar cifrele situează compania peste media europeană.
„Am reușit să creștem performanța de anul trecut. Zborurile noastre regulate sunt on-time 96%. Avem întârzieri de sub 3 ore circa 3% și peste 3 ore de sub 1%. Față de anul trecut am crescut un procent la performanța on-time. Media în Europa este undeva la 90% deci mai mult de 96-97 de procente nici nu putem spera deoarece defecțiunile ce pot apărea sau restricțiile operaționale sunt inerente. Așa că nu o să vă spun că o să ajungem la 100%. E ceva de dorit dar nu este de atins în domeniul nostru”, a declarat Matt Ian David.
De asemenea, numărul destinațiilor acoperite de DAN Air a ajuns la 13, fiind de departe cel mai important operator de pe Aeroportul Bacău. „Am crescut și rutele pe care le operăm. Acoperim 13 destinații în 7 țări. Vom continua programul de vară cu două aeronave la Bacău. La fel și cu programul de iarnă pentru a face față cererii de sărbători”, a mai precizat CEO-ul companiei.
„Efortul financiar depășește veniturile”
De cealaltă parte, conducerea Aeroportului a apreciat efortul făcut de DAN Air, care a contribuit la succesul revigorării traficului aerian din Bacău. AIGE a atins recent pragul de 500.000 de pasageri, marcând cea mai mare creștere de trafic aerian din țară.
„Știm foarte bine ce înseamnă efortul unei companii aeriene să lanseze o destinație. Dar tocmai 13, este un efort imens într-o perioadă extrem de scurtă. Este un efort financiar foarte mare, care depășește veniturile pe care le poate încasa la acest moment. În același timp, efortul nostru, al echipei de pe Aeroportul Bacău, e de a asigura cele mai bune condiții pentru Dan Air. Este operatorul care a acceptat provocarea și a fost dispus să creadă în strategia noastră de dezvoltare”, a declarat Radu Bezniuc, directorul AIGE.
Aciduzzu a zis
A incasat si 200.000 Euro?
Aloman Costel a zis
Ce perfomanta a anulat zborul Bacau -Bologna pe data di 31 Decembrie. Bravo sunteti cei mai incompatibili.
Vasile a zis
Care performanta?Zbor anulat de Paște ,acum zbor anulat pe 29.11.2024 de la Liverpool.Vacante stricate de performanta lor.
Andrei Barbut a zis
Care performanta?
Zboruri anulate intempestiv?
Toata lumea se plange pe forumuri si in social media de ei..
Eu mi-am luat teapa…a trebuit sa fac scandal sa vad banii inapoi…
Problema e ca nu au bunul simt, fac over selling, in conditiile in care au prea multe destinatii si aeronave insuficiente, 1 maxim 2.
Anuleaza cursele cu 1-2 zile inainte si propun alte date…
Pai oamenii au locuri de munca, trebuie sa ajunga la timp, unii am luat vacante in alte tari sau insule si primul zbor cu ei, escala cu hoteluri platite, se anuleaza tot si nu pierzi doar banii de bilet de la Danutu Aerianu…ci si bani de hoteluri in orasul de escala, bani de dus si intors cu alta companie aeriana si banii de vacanta…pe hotelul rezervat pe 2-3 saptamani si alte obiective…
Unii pierd locuri de munca pentru ca nu te joci in occcodent…
Neseriosii nu au publicat niciodata procesele verbale ale reparatiilor efectuate…atunci cand motiveaza asta in anulari…de aici indicii clare ca fac over selling pentru profit pe spinarea fraierilor…ce musca la bilete ieftine…
radu a zis
asta e pentru cei care se plang de vacante stricate: Vacantele nu sunt scopul pentru care se infiinteaza cursele de avion.
Asa cum am mai spus capsunarilor, o cursa nu se sustine din 2 calatorii pe an.
Doar pentru vacanta, ia o destinatie cu charter.
performanta despre care vorbeste dan este urmatoarea: de la 2 destinatii a trecut la 13
Cei 200000eur arata de fapt ca Bacaul vrea aceste destinatii-curse si este dispus sa plateasca acesti bani. Fara stimulentul de curse noi eu personal nu cred ca se apuca cineva de inventat curse. Nu cred ca traficul comercial de la Bacau este suficient de mare pentru a sustine atatea destinatii. Probabil in 2-3 ani vor ramane 3-4 destinatii care se sustin, si va fi mult charter de vacanta
vasile a zis
Daca tu nu esti capsunar,esti cartofar.Lectiile de viata sa le tii pt familia ta!
Expertinorice a zis
Vezi, dle Radu, vezi ? Cum ii spui capsunarului ca e capsunar, cum ti-o trage asa, intelectualiceste. Ii deranjeaza, se pare.
Ca sa fie clar tuturor, cursele de pe aeroporturile din zona Moldovei sunt pentru a deservi capsunarii. Acolo e grosul calatorilor si subtirimea portofelului. Saltul valoric de la microbuz la autocar a fost desavarsit cu introducerea unor curse pentru acesti sclavi, inghesuiti sau lasati in frig pe aeroporturi. Singura exceptie a fost cursa de linie Viena Iasi, defuncta si aia, ca Austrian Air mergea la sub jumatate de capacitate : pretul la bilet. Capsunarul nu are de unde, iar 4 curse pe saptamana din Iasi catre Viena nu adunau suficienti turisti ca sa sustina costurile.
Bref, vrei vacanta, iei curse de linie din Bucale, Cluj sau Sibiu.
Vrei sa te inghesui ca la zoo in duhoare de peste, ceapa si acreala de picior, suporti „vacanta” la low cost cu eroii capsunei, destoinici mezelari sau herniati santieristi.
Tereza a zis
Nimic nu ma surprize de la un „expert”
Comentariu pe masura