Kraft Foods sărbătorește zece ani de activitate pe piața românească, sub genericul „Dulcea aromă a unui deceniu de succes!”. Într-un comunicat de presă al Kraft, se reamintește că firma a intrat pe piața românească în 1994, cînd a cumpărat Fabrica de Produse Zaharoase „Poiana” din Brașov. Pe lîngă mărcile de succes lansate pe piața autohtonă (Silvana, Sugus și Smash), Kraft Foods România a adăugat portofoliului său mărci de renume internațional, precum Jacobs, Milka, Toblerone. În comunicat se mai arată că firma Kraft Foods România este implicată în mai multe proiecte, printre care „Inițiativa Școlară Kraft Foods”, care se derulează în școli, la nivelul clasei a treia, și are ca scop educarea elevilor în spiritul unei alimentații sănătoase și raționale, prin stimularea creativității lor artistice. Programul a început în anul 1998, iar în ultimii doi ani școlari a reunit și elevi din Bacău. Elevii cîștigători la cele două categorii ale concursului, desen și proză, și învățătorii lor au fost premiați cu o tabără la Poiana Brașov. Din Bacău, au fost astfel stimulați patru școlari și patru învățători. Cîșigătorii ediției din acest an școlar vor fi desemnați în vară. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns